İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Ekim 2009

Sadece birsey eksik...


bir tek sen... bir sen... sen...

bir tek ben... bir ben... ben..

beyin kivrimlarim bugün bu saatte ba$ladi yine cildirmaya. kagittan ibaret kalkanlarim korumuyor beni artik... bir ates, bir rüzgar, bir sel yetiyor dagilmalarina.. ortaligi sel basti haberin yok... kurudu her yer...cehennem gibiydi.. simdi küllere tabi buralar... firtina süpürüyor külleri acele et.. zira gelmezsen ben benden sürüklenecegim... haberin yok...
kalp kalbe kar$idir lafi bir $arkiyla popüler oldu, yüzyillardir kelime haznesinde aslinda... eger bu laf dogruysa nasil oluyorda sen hala oradasin ve ben hala burda......
ben dayanamiyorum, zorlaniyorum hala... sen o sonsuz kudreti nereden aldin ve aliyorsun, nasil dayaniyorsun böyle ya$amaya... be insafsiz, insan olan deliriyor, cildiriyor, manyakla$iyor...sen nasil katlaniyorsun bu denli aciya.. cit sesi cikmaz mi birinin... hic mi sizlamaz ici... hic mi delirmez gündüz gece demeden, hic mi merak etmez öldü mü kaldi mi diye... hic mi insanca davranmaz... hic mi?!

benden gectim hadi... be insafsiz, bir zamanlar benim icin ve benim yüzümden döktügün gözya$larinin da mi hic hatri yok?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...