İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

13 Ekim 2009

"Hasrete teslim oldum asla gelmeyecegim..."

Bilmiyorum neden.. ama bazi $eylerin geri dönü$ü olmuyor i$te.. di$ etkenleri bo$ver.. SEN degi$iyor ve kendine yediremiyorsun.. SEN bir $ekilde istesende O´da istese de artik bütün yollar kapali oluyor.

Eskiden insanlara bakar anlamazdim olayi... Pisipisine gurur yapiliyor, "seviyorlar birbirilerini neden kopariyorlar baglari" diye $a$irirdim.. "Deger mi hic?" diye dü$ünürdüm..

Bazi degerler daha agir basinca anliyor insan...

Sanirim bir ev in$a etmek gibi bir$ey... temeli saglam atinca her en ufak zelzelede, bazen catlaklar olu$sa da, yikilmaz siginagin.

Yikildiysa vardir bir hikmeti.. sen ta$inirsin o ta$inir ayri ayri yerlere olur biter.. Yeni bir evi in$a etmek eskisini tamir etmekten daha basit ve mantiklidir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...