İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

2 Ekim 2009

Can simidi...

Ben yine ben olmak istiyorum... 100 % aquila olmak istiyorum.. ortalikta gezinen, cali$an, okuyan, sinirlenen, bagiran, kendine ve cevresine zarar veren, aglayan bu insani yine eski ne$eli halinde görmek istiyorum..

bazen parliyor gercek benligim.. fark etmiyor degilim...zaten bundan dolayi gecmi$teki halimden haberdarim denilebilir. eksik bir$eyler var.. sanki o eksiklik tamamlaninca yine ben ben olacakmi$im gibi geliyor.. Üzerime yapi$mi$ fazlalik bir$eyler var omuzlarimda... sanki o fazlaliklari atabilmeyi ba$arirsam bu garibanliktan kurtulacagim gibi geliyor...

iyice huysuzla$tim... ve genelde kayitsizim.... bu gel gitler, hissettigim ve ya$adigim tezzatlar beynimi sulandiriyor.. aslinda beynim bogulmu$ benim de aglayani yok garibimin... ekstremlerdeyim.. ya en yüksekte, ya da en dipte.. bu ikisinin arasindaki kritik degi$im noktasi lazim bana.... "normlara" ve "standartlara" bir kereligine daha uymak istiyorum..

Aklimi kacirmaktayim... Akil kurtaran yok mu?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...