İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Ekim 2009

Psycholastic

kac yazi ba$layip sildigim oldu kim bilir.. ilginctir... insanlari hem anlayip hem anlayamamak ilginctir.



tanidigini zannedersin, tanimazsin oysa, en yakininda olsa da.. tanimadigini zannedersin, cok uzakta olsa da, kendin gibi bilirsin icini di$ini.. bu cümleler uyar insanlarin bazilarina, kimilerine de kundura uymaz.



tatli dil yilani deliginden cikarir lafi cok dogruymu$ meger... 6 senedir tanidigimi sandigim bir insan acayip $a$irtti beni.. $a$koloz animda yapmi$ oldugum kücük bir itirafla bir adim yakinla$ti sanki bana... böyle olabilecegini hic tahmin etmemi$tim.. canim kadar sevdiklerim yanimda degilken, desteklerine en ihtiyacim oldugu anda kendilerini benden esirgerken, cok uzakta olan bir kereligine gördügüm bir dostum saatlerce yanimda oldu.. güldürdügüne emin olunca saldi beni..



sanirim ya benim sosyallikle ilgili bir sorunum var, ya da insanlar gercekten deger vermeyi unutmu$, kendilerine ne kadar deger verildigini bile anlayamayan, kiymet vefa bilmeyen yaratiklara dönü$tüler...



yargilayani yargilamak yargilanmaya yol acar demi$ti "Psycholastic" dostum.. ben bütün bu sacmaliklarimi sileyim en iyisi... insanlari yargilamasam daha iyi olur herhalde..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...