İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

25 Ekim 2009

Burada oturmu$ "ne yapiyorum ben yahu?!" diyorum..

Yarin cok cok cok cooooooooook önemli bir sinavim var. Bense bilgisayarda bulabildigim ne kadar eglenceli $eyler varsa onlara saldiriyorum. Burada sorulmasi gereken soru $u: "ben bunu niye yapiyorum ?!"

Dün, inanilmaz ama gercek, bir torba (!) dolusu sevdigim cikolatalara ve gelecekteki selülitlerime yatirim yaptim! Ne icin? Acaba BIR sinava girecegim diye 5 kilo mu almaliyim?! Neden ben de normal insanlar gibi heyecanimi kabullenip, oturup biraz daha ders cali$ip yarin da zinde bir $ekilde ilk sinavima giremiyorum ki?

Neden sanki yarin sinavim yokmu$, heyecandan gebermek üzereyken cikolata tikinan ben aslinda sakinmi$im ve her$ey yolundaymi$ gibi cocukca davraniyorum ki?

Ama büyüdügümü, beni en son 5 ya$imda görmü$, Türkiye deki teyzeler söylüyor zaten... ilginctir BIRTEK onlar söylüyor :)

Ooof... heyecan sardi dört bir yanimi... kabul ediyorum evet... ve ilk defa gelecek haftayi kaplayan sinavlardan korkuyorum... Evet korkuyorum... 25 ya$imda uzuuuun zamandir hicbir sinavdan korkmadigim kadar korkuyorum....

Belki de birazcik büyüdüm... :) azicik...

2 yorum:

de bakalim...