İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

8 Ekim 2009

Bu salak "ben" ...

ne yapsan bu benligimle bilmiyorum.. duvarda hala asili nal gibi nuh nebiden kalma kurumu$ cicekler...
ignore ediyorum cogunlukla.. bakmiyorum bile... varkliklarindan cogunlukla haberim bile yok.. ama atmaya kiyamiyorum hala..... ahhhh ben... !!!
bir yerlerde bir kutuda sakli hediyeler... bir kac foto duruyor... aylarca bakmadim.. pc nin bir bölgesinde acilmamacasina dosyalanmi$ fotolarda mevcut.. cep telefonumda hala ilk tani$ilan günden itibaren saklanan mesajlar zavalli telefon bellegini kapliyor... bir silesiye elim varamadi birtürlü.. ne bakiyor, ne okuyorum... sanki ortalikta bunlar yokmu$ gibi davraniyorum....
ama tam atacakken hepsini arkada$in biri yapma.. pi$man olursun.. elinin altinda olsun.. lazim olur.. aglar rahatlarsin, okursun, bakarsin, dokunursun ve sonsuz salakligini anlarsin demi$ti...
e$yalar fotolar mesajlarla alakadar olmadan da anladim sonsuz enayiligimi......... atmam lazim ama yapamiyorum hala.....
coktan gercekle$mi$ olmasi lazimdi. vakti geciyor bile...........
NIYE NEYE NE ICIN SAKLIYORSUN BE INSAN?!............at gitsin!!!!
´O´ hic umursamadan, aciklama dahi yapmadan aranizdaki her$eyi atti! SENI atti!
sende anilari at omuzundaki yük hanenden! O´nu at gitsin!!!! O KADAR KIYMETLI ULU BIR INSAN OLSA SANA BUNLARI YA$ATMAZDI!!! O insanca davranmadiysa... sen niye hümanist takilirsin hala anlamiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...