İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

14 Ekim 2009

Ders (ing)

matematik problemi cözmekten beynim cözüldü artik... bir bucuk hafta sonra tam olarak 2 ay boyunca her Allahin günü matematikle me$gul olmu$ olacagim.. yanli$ anla$ilmasin, cok seviyorum... acayip seviyorum hemde.. lakin artik yeter abi ya... yani her$eyin fazlasi zarar...

beynim sancilaniyor ciddi ciddi... artik ba$im agriyor.. henüz ingilizce ve almancaya el atamadim.. (tekst analizi vs..) onlarla da haftaya ilgilenirim artik..

kafam isvicre peyniri ya.. bunu da yapmam lazim, $una da bakmam lazim derken bo$luklari dolduracagim diye ugra$iyorum..

yazik arkada$im $u an cali$ma masamda debeleniyor :)) 4 tarih kitabi cevresinde acik.. bir ona bir buna bakiyor... Allahtan tarih dersini almami$im... kizi görünce ne kadar akillilik ettigimi anliyorum :) ama siz ona söylemeyin... zaten üzülüyor gariban... 200 senenin seceresini ezberlemeye cali$iyor zavallim.. :) her yil icin bir sayfa :D

Allah tüm ögrencilere akil, fikir, zihin acikligi ve aklima gelmeyen ama sinavlarda yardimci olacak bilimum $eyleri versin...

-.- ben yine ders cali$maya gider.... oooooooooooooof......

2 yorum:

  1. e yuh u´ur yaa :)))))) bir insan bu kadar da unutkan olur mu :) cocuklugumdan kalma hikayeleri de unutmu$undur sen :D anlatirim sonra ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...