İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Ekim 2009

I$sizlik ?! : ( :)

Efenim dün son günümdü.... bugünde i$ yerini yogun istek üzerine ziyarete gittim... yine 4 saat cali$tim :) huylu huyundan vaz gecemiyor ne hikmetse... sanki normal bir i$ günü gibi bana i$ buyurdular, bazen de ben fark etmeden kaptirdim kendimi cali$maya... buyurmalarina gerek kalmadi yani.

Beni niye inatla bugün de cagirdiklarini kocaman ve a$iri güzel bir buket cicegi ve yanindaki hediyeleri görünce anladim :)
$irketimizin en ya$li ve en sevdigim üst-düzey elemanlarindan biri, cok babacan ve düzgün bir adam olan xy-bey, cok güzel bir konu$ma yapti...
Her ayrilana denilmeyen sözler söyledi ve kesinlikle samimi olduguna inandirdi beni.. daha sonra ben yalnizken odama gelip (babam ya$inda adam) alnimdan öperek ayri bir hediye birakti masama... Bunun benim hakkim oldugunu ve ileride bir derdim, sorunum oldugunda kesinlikle onlari aramami söyledi.
Herkese göz ya$lari icinde sarilip agladim. Orada en yakin oldugum bayan i$ arkada$imin da gözleri doldu.. Sarma$ik gezdik bütün gün...Kücük annemdi benim o.. onu ve xy-beyi ayri özleyecegim...
I$ arkda$larimin bana cok güzel hediyeler almi$ olmasi beni ayrica cok mutlu etti... Bu $ekilde hareket etmelerini beklemiyordum hic..

Bütün bunlar gercekten cok duygulandirdi beni.. Halbuki güle oynaya ayrilirim saniyordum.. Bu hareketleriyle beni gercekten hem cok $a$irttilar, hem de cok mutlu ettiler.. ve de üzdüler..
Gercekten orada cali$an bir kac insani cok özleyecegim...

Sevinc, mutluluk, üzüntü, hüzün, burukluk... hepsi birbirine girdi.. haftaya i$sizlikten cildiracagimi tahmin ediyorum.. bakalim yanilacak miyim?

4 yorum:

  1. şimdi benim her gemiden ayrılışım geldi gözümün önüne sanırım biz insan değiliz :P

    YanıtlaSil
  2. :D bi$ey diyorum... yorumsuzum... :D

    YanıtlaSil
  3. misal şu an gemiyi sattık hepimizi çekiyorlar iki ay içinde şimdiden başladı vur patlasın çal oynasın :D
    curaaaa curacura! :P

    YanıtlaSil
  4. vallahi ne diyim $a$irdim :) her i$in ayri bir özelligi, güzelligi varmi$ kanitlami$ bulunuyorsun :)))

    YanıtlaSil

de bakalim...