İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Haziran 2009

Aquila, Quo v@dis kuzum?

Harabe yiginiyim... icim di$im dökülüyor...
Bindik bir alamete gidiyoruz kiyamete i$te...

Her$ey bo$, herkes bo$.. Ben bo$um.. Bo$luktayim...

Dünya da bir bo$lukta dönüyor... Ayagini bastigin toprak bile saglam olmayabiliyor.. Hic bastigin zemine bo$una güvenmeyeceksin...

Azrail beni bul...Mümkünse hemen.. Zira bu kadar bo$luga can dayanmiyor :)

3 yorum:

  1. bugun baktıım 4. blög ve bundada bir karamsarlık var, bugun tadım yerine gelmez daha....

    YanıtlaSil
  2. ne vızzzladın ya hayat güzel balık tutmaya git bi gün raatlatır :))

    YanıtlaSil
  3. Ugurcugum.. uzun zaman oldu :) tadini bozdugum icin kusura bakma..

    Soldansay...erkek olsam belki.. Ama inan balik tutmak hic bana göre degil..Yinede sagol...alternatifler ariyorum :)

    YanıtlaSil

de bakalim...