İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

21 Haziran 2009

Bir kuble eglenmek :)))))))))

Cok güldüm coooooooooook..... hemde bu gecirdigim iki gün icerisinde belkide yillari a$kin gülerken, eglenirken bu kadar rahat oldugumu, dertsiz tasasiz, kafaya hicbir$ey takmadan, icten kahkaha attigimi hatirlamiyorum... :)))

Kesin ama kesin yine ba$ima gelecek var :)

Isvicreye Basele gittik cerkes ahalisiyle...Cerkes ekibine dans edecek bir kiz daha lazimdi, bana rica ettiler...Ekibi biraktigim halde arkada$lari kiramadim...
Yol boyunca Erhan abi, Cemalettin abi Betülle beni o kadar cok güldürdüler ki... artik gülmekten yorgun dü$üp uyuya kaldigimiz oldu..

Erhan abi: "Yav Domuz gribine yakalanmak bir Türk icin ne kadar kötü bir $ey, bir dü$ünsene..."

Cemalettin abi: "Tabii ya.......Haram..." Betülle biz iptal :)))))))

Nehirin kenarindan gecerken... Erhan abi: "Yav bu nehir tersine akiyor?!" Betülle biz tekrar iptal :)))))))

Gösteriden sonra biz ekipcileri bir pansiyona yerle$tirdiler.. Organizasyonu yapan adam bize henüz erken oldugundan Baselin gezilecek yerlerini (yetersizce) tarif etti...
24:30 gibi yola koyulduk :) Kamerhanin sayesinde sanirim bir 10 Km ayni caddeleri inip ciktik :) En sonunda gitmek istedigimiz bölgeye ula$tik :) Birer Kahve ictik ve tramvaylar belirli bir saatten sonra cali$miyor diye onca yolu yürüyerek tabanvayla geri teptik :) Yol boyunca "16´ya binmeden Basel´den ayrilmam abi, bir Frank´im dahi olmadi abi ya.." gibi esprilerle cok güldük..
Ahmetin her iki adimda bir durup, durup: "Aaaa bakin ben burayi hatirliyorum... bu sabah ta $urdan gectik..." vari demecleri bana ayri bir eglence zemini hazirladi :)))

Sabahtan beri "Aaaa Ahmet beni de hatirladin mi? Burasini biliyor musun?! :)))" diye takilmama sebep oldu..
Murat... ayri bir müzik ziyafeti cekti bize :)Videolarini yükleyecegim :)))
Beni ekibe geri istemesi de ayrica sevindirdi beni :))

Murat: "Bak i$te, yakinda okulda bitiyor, i$i de birakiyorsun gel yine ekibe ya..."
Ben: "Ya Murat cok sagol ama kendinde gördün ben dans etmeyi bile unuttum :)) Gelmem artik...Ya$landim ben"
Murat: "Olsun cali$ir yine ögrenirsin"
Ben: "Allah seni kahretmesin! Iyi oynuyorsun gel demiyorsun da...." :)))) Herkes kopar.

Sagolsunlar hepsi tekrar ekibe ba$lamam icin bir iki cümle söyledi :) Ciddi ya da nezaketen de olsa söylemeleri bile cok mutlu etti beni :) Bakalim... Bu romatizma, lumbago ve mizmizligimla belki de yine dönerim.

Hele bir i$-okul dönemini atlatayim :) Eglenceye hazirlanirim :)))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...