İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

24 Haziran 2009

Ve ´O´ Öldü....

Eger sana zor gelen ona kolay geliyorsa olmaz bu i$ler...

Senin icin yanarken, bunu bile bile o güle oynaya eglenebiliyorsa, sallamiyorsa, hic olmaz bu i$ler...

Geri dönmesi artik hicbir$ey ifade etmez... Cünkü bir kez vazo kirildimi yapi$tirsanda izleri kalir... Güzelligi yok olur...

Artik güvenemezsin...

Güvenemezsen, gercekten sevemezsin...


5 yorum:

  1. herkez hakettiğini yaşar

    YanıtlaSil
  2. öyle kolay degil bu i$ler ,"herkes hak ettigini yasar" diyerek ahkam kesmeler...

    kimin neyi hak ettigini ya da etmedigini birtek Allah bilir. Her $erde bir hayir gördüm ben.

    YanıtlaSil
  3. koyun bacak koyun bacak koyun bacak....
    gider bu boyle.
    (acimasiz gercekler cilt 7 bolum 3 sayfa 1)

    cok vurdumduymaz oldu bu. allah da beni bildigi gibi yapsin zaten :)

    YanıtlaSil
  4. bence birşeyler söylemek için erken davranmışsın gibi hissettim yazdıklarından..

    Herşey zaten olacağına varıyor,sen aldığın yaralardan ders çıkar yeter bence, ha bide en önemlisi kendini üzme diyorum ^^

    YanıtlaSil
  5. Can: Allah da seni bildigi gibi yapsin zaten ! :))

    U´ur: Fazla bile bekledim...Ama Cok Te$ekkürler...Üzmiycem artik :)

    YanıtlaSil

de bakalim...