İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Haziran 2009

KINA... Hepimiz biraz `Yenalik` degil miyiz?!

Bazen olur ya hani... bir olay gelir ba$iniza ve siz o ani tam olarak realize edemezsiniz. Gayet sogukkanli dü$ünür, sakince hareket eder ve reaksiyon gösterirsiniz.

Aradan belirli bir zaman gectikten sonra, ki bu zaman dilimi on dakika, yarim saat ya da iki ay da olabilir, "realizasyon i$lemi" gercekle$ir, ve o an aglar, sinir krizi gecirir, korkularla yüzle$ir, ya da gülersiniz.

Bu sabah benim gibi asabi birisi icin, a$iri sakince ve meta-rahat bir $ekilde bir reaksiyon vermi$tim. Reaksiyonumun icerigi cok agir olsa da, gayet sinirlerime hakim olarak, hatta umursamayarak yapmi$tim bunu.
Kendimi ögle vaktine kadar $a$kinlikla denetlemi$tim. Cünkü moralim gayet yerindeydi, hicbir $eyi ve hic kimseyi sallamiyordum, i$lere gömülmü$ bir vaziyetteydim.

"
- Ulan aslinda benim kiyameti koparmam, sandalye, masa falan kirmam lazimdi..
- eeee?
- Niye yapmiyorum acaba...?
- e tamam sakinsin i$te, ne güzel...
-Gecen cok gülmü$tüm (Yenal sagolsun), kesin ba$ima bi$ey gelecek.. bak bu sakinlik hayra alamet degil! Demedi deme..
- Bi$ey olmaaaaaz! Relax ;)
- Niye ama niyyeeeeee?!!!!!
- Yav Allah´in bir hikmeti i$te!..."

Diye dü$ünürken...Ilerleyen dakikalarda olan oldu. Sinir krizi gecirdim.Tetikleyen neydi tam olarak hatirlamiyorum.
Bugünkü kriz "iki ay icinde ücüncüdür" ünvanina nail oldu ama kesinlikle (kendisine ilerideki performanslari icin $imdiden ba$arilar dileriz... buyrun efenim, madalyaniz...).

Biraz korkmaya ba$ladim.

Pirpir, asabi bir insanim ben. Bagiririm, kizarim, söylenirim, $ikayet ederim, surat asar homurdanirim, ama sinir krizleri geciren tiplerden degildim aslinda.

Normal mi bu haller acaba?
Ya$landikca, baski arttikca mi oluyor acaba? Ya da hakikaten tahmin ettigim gibi, birikimler sonra dan mi cikariyor böyle posta, posta insanin canini?

Aquilanin psikolojisini bir kuple okumu$ bulunuyorsunuz...
Sizi üstün performansinizdan dolayi tebrik ediyor, kuru tebrikle kalmayip, yaninda da kina po$eti hediye veriyoruz.. Arzunuza göre, $ekilli de olabilir, güne$ten hep yoksun kalacak yerlerinize dahi, gönlünüzce yakabilmeniz dilegiyle efenim... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...