İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Haziran 2009

Tatil beni bekliyooooor, dudaaaa dudaaaa :)

Efendim neredeyse her sene tatil planlari, projeleri üretiriz... sizleri bilmem ama ne hikmetse biz (3 salak$ör arkada$ olarak) bir türlü gercekle$tiremeyiz... Yok birinin sinavlari vardir, yok öbürü staj icin belcikaya gider, yok akrabalardan biri evlenir, biz olmazsak dügün gercekle$mez.
Bu sefer kararimiz karar dedik, 3 ki$i olamasakta en azindan 2 ki$i gidecegiz diye söz verdik.
Karde$im ne zor i$mi$, uygun, güzel, temiz bir otel bulmak?!
Butik otelleri talan ettim (http://www.butikotellerrehberi.com/) , ce$me, ka$, fethiye, antalya, alanya, side... akliniza ne gelirse artik baktim... Özellikle Club capa otel/ka$ - cok ho$uma gitmi$ti. Lakin, otele ula$im cok me$akkatliydi ve uzun sürüyordu...
Bura´da yarim pansiyon icin vereceginiz miktarin daha azini birazdan bahsedecegim otel ´de her$ey dahil olarak (!) verebilirsiniz!
Yani otel secerken lütfen dikkat edin ve mümkünse alman turizm $irketlerinin web sitelerinden rezervasyonunuzu yaptirin (Otele direkt sordugunuzda türkiye de ya$adiginizi farz edip, otomatik olarak fiyatlari yükseltiyorlar! Yerli turistlere kazik atmanin bence hicbir manasi yok!)

Biz $ahsen en sonunda 4 yildizli bir otele karar kildik. Denenmi$ bir otel di cünkü :) Salak$örlerden birimiz gitmi$ti daha önce. Öve öve agzimizi sulandirmi$ti... Demin de bahsettigim gibi, oteli direkt aradigimiz da bize daha yüksek bir miktar belirtmi$lerdi...Biz de turizm $irketiyle hallettik i$i. Onlar bize kazik atacagina, biz onlara kazik attik :)

Marmaris, Gökova - Akyaka´da otelimiz efenim.. $öyle bir$ey:




Ben her$ey dahil paketiyle rezervasyonumuzu yaptirdim, artik geri dönü$ü yok! :) Gitmek bize farz artik! Bir takim $eylerin mecburiyet olmasi bazen cok güzel! :)
1 ay sonra bu otelin $ezlonglarinda güne$lenecegimize, elimizde alkolsüz cocktaillerimizle jakuzi de birbirimize hava atacagimiza ve en önemlisi denizin dalgalariyla sava$arak yüzecegimize inanamiyorum... In$allah en son tatilim gibi berbat olmaz :) Tatilden sonra, otelin degerlendirmesini yapacagim :)
Deniz kenari, doga... Bekleyin, bir ay sonra geliyorum...

5 yorum:

  1. Basbayagi reklam yapmi$im :) PR icin para bile almam lazim....

    YanıtlaSil
  2. şiiiiiiiiiii bizde marmaris, datça, o taraflara dogru gidicez ve hala nerde kalagımız meçul, sen bi ne kadara mal olcak onu da sölesene be çerkezim :)

    haberini ekliyorum efedim, ha bi de ii tatiller, akyaka cok güzeldir diyolar ^^

    YanıtlaSil
  3. yazdim sana tutarini :) umarim okumu$sundur.. sagolasin simdiden.. daha bir ay var ama sabirsizligimdan simdi yazdim :))) sana da iyi tatiller o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. aldım tutarını vallahi tişkür cicim, detayda sormak istedigim şeyler olar belki bir ara, engin bilgilerini esirgemezsin umarım hehe :)

    YanıtlaSil
  5. Estagf. tabii ki bildiklerim varsa aktaririm seve, seve :) cekinme cicim sor..

    YanıtlaSil

de bakalim...