İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Haziran 2009

Duman...

























nereye gider başını alıp, sorarsın
kim bilir, durmadan nasıl susarsın
bilmeden boşuna atıp tutarsın
su gibi akıp geçer zaman

gezdin tozdun aman aman aman
sazdın sözdün aman aman aman
giderek üzdün bizi zaman
giderek üzdün bizi zaman
yazdın çizdin aman aman aman
incecik izdin aman aman aman
sıraya dizdin bizi zaman
sıraya dizdin bizi zaman

hep kaçıp, yeni bir adım atarken
dibine kadar, çileye batıp çıkarken
içine atıp atıp, yoluna basıp giderken
su gibi akıp geçer zaman

gezdin tozdun aman aman aman
sazdın sözdün aman aman aman
giderek üzdün bizi zaman
giderek üzdün bizi zaman
yazdın çizdin aman aman aman
incecik izdin aman aman aman
sıraya dizdin bizi zaman
sıraya dizdin bizi zaman



Diye $arki söyler gezerim...

1 yorum:

  1. insan herşeyi yapar, iyi yada kötü, sonra da bizi üzdün zaman der....

    zaman da der ki " kardeşim benim ne suçum var ben sadece geçiyordum, üzülen de sevinen de sensin, suç ben de değil"

    :):) (komik olmasa da gülücük yapim ki laf sokuyormuş gibi olmim) :p

    benim aklıma da bir şarkı geldi, ki son günlerde hep bunu söylerim "oynatmaya az kaldı doktorum nerde" bu sana uymaz çünkü sen zaten dediğin gibi çoktan oynattın dimi :p

    BooZe ThE Dınn Dınırın Dınn Dınnn

    YanıtlaSil

de bakalim...