İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

27 Haziran 2009

"Kendime yeni bir ben lazim" :))


Kadinlarin herhangi bir sey bittiginde (i$, ili$ki vs..) yaptiklari bir$ey vardir...

Kuaföre ko$mak!

Ne hikmetse saclarinin rengini $eklini ve $emalini degi$tirdiklerinde kendilerini daha iyi hissediyorlar.. Yeni bir $ey yapmi$, bir farklilik ya$ami$ oluyorlar. Eskiyi atlatip, yeni bir ba$langic yapmi$ gibi bir hisse kapiliyorlar.
Önceden cok ele$tirdigim oldu bu "bilinc altinin öngördügü" tutumu. Yani insan kafasinin üstündekileri degi$tirsede icindekiler degi$miyor ki, derdim icimden. Hic saclarimi bir kayiptan sonra kestirmemi$.. Hatta bu ya$a kadar (24) birakin boyayi, sac spreyi ´dahi degdirmemi$tim.

Faydasiz, fuzuli bo$una masraf´ti gözümde. Ta´ki dün ak$am kiz arkada$im annesinin boyasini görüp, "saclarimi boyayalim" diye tutturana kadar. Cok beceriksiz olmama ragmen kizin saclarini boyadim, hatta sardim lüleli olmasi icin. i$imiz bittiginde kiz bamba$ka bir havaya bürünmü$tü... a$iri yaki$mi$ti bu yeni imaji ona.. ve sac rengine a$ik olmu$tum :)

Tabii Betül durur mu? Beni kaptigi gibi boya almaya ko$tu....Bugün de benimkiler boyandi.. :) Kizilimsi hatta kirmizi parlayan koyu kahve saclarim var artik..

Aynaya baktigimda cok farkli bir "ben" gördüm birden bire... Kendimi aslinda pek begenmeyen ben, birden bire cok güzel geldim gözüme...Bu renk beni acmi$ resmen :)) Ve o an anladim kadinlarin neden böyle yaptiklarini... Kendini iyi hissetmen icin, kendine yeni bir senlik yaratiyorsun.. formül bu.. Kendine bakman, kendinle ilgili $eylere heveslenmen icin gerekliymi$ demekki...

Kiraz-kahvesi saclarimla cok mutluyuz $imdilik.. darisi ba$ka bayanlarin ba$ina :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...