İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Mayıs 2009

Allah ´ta beni kahretsin °!

hep vakit yok diye hayiflanirdim... Simdi bazen okula gitmek zorunda kalmiyorum... i$ten sonra vaktim oluyor... ya da ne bileyim resmi tatil günleri oluyor arada... Hava da nispet yapar gibi arada cok güzel oluyor...

ve ben bunaltidan patliyorum... niye? yapacak bi$ey bulamiyorum ne hikmetse... haftasonu arkadaslarla takilmadigim günler paso yatiyorum... acliktan ölsemde bi kalkip kendime yiyecek bi$eyler ayarliyim gibi bir dü$ünce aklimin ucundan dahi gecmiyor...

ü$engec oldum iyice... beni mutlu eden tek $ey yattigim yerde film izleyip uyumak oluyor...

??????????????

bana bi$eyler oldu... artik ya$amasini da beceremiyorum sanirim... ya da aslinda mutluluk bu da ben mi anlamadim bunca zaman?

uykum geldi yine...........ben biraz kestiriyorum... insanlik gezsin tozsun valla... benim keyfim yerinde........

1 yorum:

  1. Quote of the Day
    The art of being happy lies in the power of extracting happiness from common things.

    ``... ya da aslinda mutluluk bu da ben mi anlamadim bunca zaman?``

    YanıtlaSil

de bakalim...