İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Ekim 2007

umut..

bu sabah umuttan bahsettik bir arkada$la..

umutsuzla$inca insan yataktan kalkamiyor demek... dünyadan saklandim bugün... herkesten saklandim...

kazancim kayiplarimin yaninda atom gibi...

[bana hep kücüklügümde böyle kal diyenler, büyüdügümde ve ayni kaldigimi gördüklerinde begenmediler beni.... 2005]

" benim hala umudum var,
isyan etsem de istedigim kadar... "

9 yorum:

  1. zirvaliyorum... depresyonlarimi ya$amaya yer ariyorum bazen.. ilk yorumum benden olsun, yikici olsun bari ..

    YanıtlaSil
  2. bende okula gitmek istemiyom yatıp uyusam yaaa havada çok gıcık bugün arçalı bulutlu oradada mı öle yoksa:D

    YanıtlaSil
  3. aynen o :) eh depresyona sokuyor bu havalar...

    YanıtlaSil
  4. depresyondayım
    unutuldum
    aldatıldım
    sevgılımden ayrıldım
    cok yalnızım ((:
    hadi ordan.baslarım depresyonunuza.
    ne depresyonu ya.
    hayat guzel bızler guzelız jade guzel ((: herkes guzel.
    hiç işiniz gücünüz yok mu depresyona gırıyorsunuz.şşş çıkın cabuk.hadi herkes okuluna ((:

    valla benım yanımda depresyona gıremezsınız.ya benı uzaklastırın kendınızden ya da depresyonu uzaklastırın.karar sızın.
    sen cık hayatımızdan dersenız g.t olurum ((:
    iyi düşünün haa ((:
    hadi öperim hepinizi

    o lallaaa
    ne kadar uzattım.
    sus mevu sus.
    seviyorum jadim seni.Güzel çerkesim yirim seni ((:

    YanıtlaSil
  5. tamam abla !... $ükrü abi ben ..ctim galiba yaf ... :))

    YanıtlaSil
  6. sebebini bilmediğim kırık dökük zamanlarım var.sevmenin tadına varamadığım zamanlar...Ayak sesleri var kulağımda.Ayırt ettiğim beklediğim bir tek seninki...

    YanıtlaSil
  7. İyi niyetle söylenen,
    Yalanlar günah olmazmış
    Bilmiyorum niye söyledim,
    Hasta kalbime uydum
    Yenildim bu
    zamana, direndim
    Kurduğum hayalmiş affet
    Yarım aklıma yenildim

    Mühim olan sadece sendin
    Sen yoksan, çiçekte yok, hayatta yok, bebekte
    Ondan sonra ölüm mü olur
    Zaman mı durur
    Ruhum kafeste

    Unuturum demiştim ya
    Sözümü tutamadım gülüm
    Öyle bir unutmak ki
    Zor gelir, sanki bir ölüm

    Her defansında anlattım
    Yalnız sen beni ağlattın
    Şimdi bir tek dileğim var
    O gül yüzün solmasın

    Unuturum demiştim ya
    Sözümü tutamadım gülüm
    Öyle bir unutmak ki
    Zor gelir, sanki bir ölüm

    Her defansında anlattım
    Yalnız sen beni ağlattın
    Şimdi bir tek dileğim var
    O gül yüzün solmasın

    YanıtlaSil
  8. yüzünden başlasam gitmeye uzaklara, duymasam kimseyi
    sonu olmasa ummadık rüyalarda, eksilse yokolsa bile değer

    bir gün kendimi bırakıp, sana anlatsam ne olduğunu
    neden sözleri yuttuğumu, gerisi zaten gözlerinde

    lütfen beni hemen uyandır, ya da hep öyle bak yüzüme
    ne kork benden ne uzaktan dinle, lütfen beni uyandırma

    sesim kısılsa, korkmasam karanlıktan, en baştan başlasam
    anlamsız sözlere artık hiç bulaşmadan, beklesem yanında

    lütfen beni hemen uyandır, ya da hep öyle bak yüzüme
    ne kork benden ne anlatmamı iste, lütfen beni uyandırma

    YanıtlaSil

de bakalim...