İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

4 Ekim 2007

kendimden ba$layarak herkesi ahlakli olmaya davet ediyorum

  • Güzel ahlak, dostluğu sağlamlaştırır. - Muhammed (Peygamber)
  • İmanı en üstün olanınız, en güzel ahlaklı olanınızdır. - Muhammed (Peygamber)
  • İnsanlar arasında ara bozma niyeti ile laf götürüp getirmek, insanlara hakaret etmek ve sövmek, kendi ırkını üstün görüp başka milletleri aşağı görmek... İşte bu 3 davranış, cehennemdedir. Bunlar, bir mü’minin ahlakında yer alamaz. - Muhammed (Peygamber)
  • İnsanların en hayırlısı, ahlakı en güzel olanıdır. - Muhammed (Peygamber)

Ben bundan sonra daha cok dikkat etmeye cali$acagim... ama lütfen sizde yorumlariniza dikkat edin...

4 yorum:

  1. ahlak zihniyetle alakalı galiba jade.bir kaç hadisle öğrenilebilecek bir şey değil belkide.felsefe de başlıbaşına bir alan bildiğim kadarıyla.felsefe mezunlarının pazarlamacılık yapmak zorunda kaldığı yerlerde kolay kök salmıyor haliyle.matbaa bölümü mezunları sınıf öğretmenliği yaparsa o yerde çocuklar.sigarayı bırakmanın yalanı bırakmak kadar önemli bir şey olmadığını kolay kolay öğrenemez.

    YanıtlaSil
  2. ramazanda dini duygularim kabardi ve hadisler yazdim..

    bu kadar rahatsiz olacagini ve olaya sosyo politik ayrica IQ- betimlemesiyle sonlandiracagini bilseydim elbet Kant Hobbes Nitzsche Platon ve Aristoteles gibi felsefecilerin ahlakla ilgili yazilarini yayimlardim...

    sigara öldürür... yalani birakmaya firsat birakmadan... :) ben önemsedim...bu alemden bir$eyler ögrenmeden de göcmek istemem dogrusu...kusura bakma..

    YanıtlaSil
  3. slm jade.sık kullanılanlarda bir tek seninkiyle kardeşimin blogu var.yazdıklarını okuyorum bu aralar.anladığım kadarıyla zeki ve çok şeker birisin sen.senin gibi bu dünyayı güzelleştiren insanlara asla bir şey ima etmem.o yorumda hani küçük çocuklara hep kitap okuyun deriz ya.bir türlü olmaz.bir japona bilmem kaç kitap düşerken biz de altı kişiye bir kitap düşer.demek ki söylemekle olmuyor.bunun gibi bir şeyler anlatmak istemiştim.anlatamamışım demek ki.o benim kalın kafalılığımdır.yoksa sen de bir arıza yok.hep böyle güzel kal.aynen devam.saygılar.

    YanıtlaSil
  4. anla$mazlik olmu$... :) ziyani yok.. iyi fikirleriniz icinde ayrica te$ekkür ederim. cok sagolun.

    saygilar.

    YanıtlaSil

de bakalim...