İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

17 Ekim 2007

Canim arkada$im Cidemim :))



döktürüyor güzellik...hay ma$allah.... :)))

Cidemimle tani$ali baya oluyor... nette tani$mi$tik.. ve gercekten hayatimda tanidigima memnun oldugum ender insanlardan kendisi... özellikle reelde görü$tükten sonra daha iyi anladim bunu... dünya tatlisi... iyiki varsin... kuytu bi kö$ede dertle$mek seninle... anlayan gözlerle bakabilen sen... seni $imdiden özledim güzellik :(

cok mutlu oldum ve bu son bulu$ma olmayacak harbi kiz... :))

8 yorum:

  1. hey yavrum be döktürmüş valla ((:

    YanıtlaSil
  2. ay inşallah bir gün bizde buluşuruz!
    Çok öpüorum seni çerkesim:)

    YanıtlaSil
  3. tosba: :)) belli olmaz hayat bu annem..

    mevummm: sende döktürcen daha ... :))) hazirla kendini;)

    jadem: in$allah kermitim benim .. bence olacak bu bulu$ma! :) bende seni cok cok cok öpüyorum güzelim... iki yanak bi alin :X mucu

    YanıtlaSil
  4. ama esracım sen böle dersen ben şımarırım:)süper bi bayram geçirdim ben almanyada inşallh sonrakiler de böle olur :) hep yanyana olabileceğimiz.dur ya ingilizce master programı bakıyorum ben almanya da:)

    YanıtlaSil
  5. $imarmayi hak ediyorsun ki :)))
    Gel güzelim gel... 4 gözle bekliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. bi gelsem zaten geri dönmem heralde buraya :)

    YanıtlaSil
  7. dönersin yaf ... :D bikarsin almanyanin yagmurundan :P

    YanıtlaSil

de bakalim...