İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Ekim 2007

Ilk günüm....

ilk izlenimlere cok önem vermek gerekir mi bilmiyorum, ama hayal kirikligina ugradim gibi gibi...
sabah 4 te uyanan ve heyecandan uyuyamayan ben...günün ilerleyen saatlerinde hevesimi, sevincimi, heyecanimi git gide yitirdim...

aslinda cok ailevi bir ortam. herkes cok rahat. yardimci. yalniz ben biraz yersizmi$im gibi hissettim kendimi...

kendi ofisim olacakti...lakin daha hazirlanmami$...böylelikle ortalarda gezindim baya :) hani rotasizligim bundan da olabilir... elimden geldigini yaptim bilgisizligimle... fena da yapmadim hani :)

genel olarak belki ilk gün travmasidir diyip, ilerleyen zamanda daha toplu bir i$ ortamini yaratabilmeyi umuyorum.

bakalim... yarin nasil olacak ? :)

8 yorum:

  1. ilk gün öylesine gezindiğin şirket, gün gelecek senin peşinden gezecek... aha buraya yazıyorum :) booze dediydi dersin...doğanın ve narsiszmim kanunu böyle, (kendimden biliyorum :)) işin hem senin için hem de şirket için hayırlı olsun, amma şanslı adamlarmış be... :)

    YanıtlaSil
  2. Klasik bir ilk gün, kendi ofisinin hazırlanmamış olması hayal kırıklığının nedeni olabilir. Zamanla alışırsın :) bu arada ne işi bu, merak ettim :)

    YanıtlaSil
  3. olur olur bak ofisinde bitsin düzene girer herşey :) sabır!!!

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun canım ilk gün stresi doğaldır .herşey iyi olacak (;

    YanıtlaSil
  5. booze: umarim öyle olur :) seni tanimakla ben $ansliyim biliyorsun degil mi? ;)

    stickman: ali$irim in$allah...sekreterlik/ administratörlük yapacaktim ama garsonluk yapiyorum bu aralar :))))

    aspuuuum: canim benim senin laflarin onlarin kulagina :) sabredicem canim ...

    mevuuuum: ah canim bugün 2 oldu... ama olsun... :))) düzelir elbet...

    hepiniz sagolun öperim ...

    YanıtlaSil
  6. ay canım ilk gün stresi, alışınca süper olcak inşallah!
    öpüoom baryamını da kutluyorum :::::::::::::::::::::)

    YanıtlaSil
  7. sagol güzelim senin de bayramin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  8. lapa: very nice.. but I think that´s a little bit beside the point...

    Im not blonde but I couldn´t associate my post with your comment...

    But thanks :)

    YanıtlaSil

de bakalim...