İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

7 Ekim 2007

Müneccimlik mi yapmi$im ne? :)

2005 yilinda bir gece ansizin bir mesaj cekmi$im yakin akrabalarimdan bir hanima.

Demi$imki:

" Üzülüyorum. Kafese kendim girdim. Kapisi ardina kadar acik. Kal diyen yok git diyende. Kapinin e$iginde oturuyorum sanki. Karar vermem lazim. Cikmak en risksiz, en makul, mantikli ve kolay olani. Bilerek kalmaksa aptallik, gurur kirici ve paso risk. "



Güzel hatun dün ögle saatlerinde ayni mesaji bana geri yolladi... saklami$... 2 sene sonra sizin yazdiginiz bir mesaj size geri döndügünde ilginc duygular uyandirabiliyor...

Insan $unu fark ediyor, ta$inmasi gerekenler ta$inmi$... Artik tamamen ba$ka surlarda, farkli cephelerde sava$ vermekte..Unutmu$ bütün bunlari insan.

Güzel bayan... anladim ben sizi...

Kaldirabilecegimizin ötesinde kudret vardir bizim gibilerde... "Unutmu$ bütün bunlari" yazasiya dek , omuzlariniza kuvvet ;)

7 yorum:

  1. e ssende pek manidar 1 msj yazmısın silmeye kıyamamış :D gün gelir lazım olur kulanırım ben bunu diye. hani bayram,kandil mesajları saklanır ya böylr her bayamda aynı msj atılır falan .. saçma oldu neyse yaa

    YanıtlaSil
  2. aspu.. sanirim o mesajlarin cogu benden cikti :P

    onur... hayir ü$enmedim.. biliyor musun? seni dövmeye de hic ü$enmem :)))

    YanıtlaSil
  3. jadim ya sende acayip bi potansıyel var ((: herkesi dövmek istiyorsun hayırdır ((:

    YanıtlaSil
  4. diyorumya zaten... geliyorlar sana bazen...


    insanim: ``kalbim atiyor...telefon calacak..biri beni arayacak``

    insancik: `` hadi cnaim ordan..ne kalp carpmasi...anacim maytapmi gecion benle ? ``

    insanim: ``hatce bak valla...kalbim atio..oluo ara sira bööle...simdi biri ariicak beni..``


    bi kac saniye daha insanim elinde kalbini tutar...

    ve...

    ``zzzrrrnnkkkkk....`` cep telefonuda kalbi gii titresmeye baslar =)


    geliyorlar iste bazen =)

    YanıtlaSil
  5. beni benden iyi bilen $ahsiyet :)) seviyorum seni hatchipum insanim bidenem kapakli $aziyem :)

    YanıtlaSil

de bakalim...