İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

15 Ekim 2007

Albert Einstein´dan sözler...

“Sadece iki şey sonsuzdur, evren ve insan ahmaklığı, ilkinden o kadarda emin değilim.”

“‘A’yı hayatta başarı olarak tanımlayalım. Formül şudur: A=x+y+z. x çalışmaktır, y oyundur, z de çeneyi tutmasını bilmektir.”

"Ben gelecek için hiç bir endişe duymadım. O yeterince hızlı geliyor."



Albert Einstein (14 Mart 1879 - 18 Nisan 1955) , Yahudi asıllı Almanyalı fizikçi.
20. yüzyılın en önemli kuramsal fizikçisi olarak nitelenen Albert Einstein, Görecelik kuramını geliştirmiş, kuantum mekaniği, istatistiksel mekanik ve kozmoloji dallarına önemli katkılar sağlamıştır. Kuramsal fiziğine katkılarından ve fotoelektrik etki olayına getirdiği açıklamadan dolayı 1921 Nobel Fizik Ödülü'ne layık görülmüştür. (Nobel Ödülü'nün ve Nobel Komitesi'nin o zamanki ilkeleri doğrultusunda, bugün en önemli katkısı olarak nitelendirilen Görecelik kuramı fazla kuramsal bulunmuş ve ödülde açıkça söz konusu edilmemiştir.)

(Wikipedia)

15 yorum:

  1. bana gıcıklık mı yapıyon:)))

    YanıtlaSil
  2. hı? inadına mı yapıyon bana :P

    YanıtlaSil
  3. evet seni kiskandim ondan :P hihihihih...sen daha kisa pantolonunla gezerken ..Einstein okurdum ben ... :P

    :))))

    YanıtlaSil
  4. Bu adamı hayatıma örnek alıyorum...
    Var mı karışan?
    Annem?

    YanıtlaSil
  5. Einsteini sevioruz ailecek izlioruz (:
    Bide sokrates var ..
    Yok ya pardon o felsefeciydi (:
    Aman beaa sokarım tezine (:
    ihih :Pp

    YanıtlaSil
  6. e AdAm bilo bu işi!

    YanıtlaSil
  7. bu ArAda koptum geru ve kısA pAntAlonu ehehehe..

    YanıtlaSil
  8. einstein okurmuş ahah:)))))

    anca kitapların arkasındaki özet yerlerini okuyosundur sen:))

    onu bile anlayamamışsındır ama neyse haha:)))

    ne gıcıkım:)

    YanıtlaSil
  9. tospa: sen bilirsin :)

    blacklebron: ailenizin fizikcisi demek ne güzel...:)

    aspu: haydi kop kop kop! :D

    geru: madem öyle anlat :))) buyur dnliyorum :P

    YanıtlaSil
  10. peki anlatiym:

    malı arap Faik'ten alıyoduk, ikinci yükleme karabük'te yapılıyodu, kamyonu da adana'ya kadar ben sürüyodum! :))))

    YanıtlaSil
  11. geru Allah seni nasil biliyosa öyle yapsin abi.. :D

    ahahahah :))))))))))))

    YanıtlaSil
  12. Bil mukabil efendim
    aziz nesini sevmiyenler vatanı sevmiyenlerdir.?

    YanıtlaSil

de bakalim...