İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Ekim 2007

Adapazarindan görüntüler :) EVET! DÜZCE di$indada cerkesler VAR!!!!!!!

Cerkeslerin ya$adiklari bölgelere göre kendilerini örgütlemesinden midem bulaniyor... kuzenim de yapar bunu.

Düzce de düzce diye kulaklarimda cinlar sesi ... buyrun efendim! Adapazari!!!

http://www.cnnturk.com/VIDEO/index.asp?pn=1&prid=536

32:12 dakikalik bir haberdir. silah atmanin yasaklanmasi...

6 yorum:

  1. vah ki ne vah.sorun zaten büyük hep beraber bi kenetlenememe sorunumuz var.yazık bu millete.biraz sahip olalım birbirimize ):

    YanıtlaSil
  2. yok cagresi .. bi halt olmaz bizim milletten ... ahanda yazdim buraya .. demedi diyemezsin :P :))

    YanıtlaSil
  3. =)
    Çok sevindim beni eklediğine =)
    Çok teşekkürler =)

    Bu postla ilgili söylenecek tek kelime: Komih!

    YanıtlaSil
  4. te$ekkür edecek bi$ey yok... bakinilasi bir siten... begendigim de yazilarin var :) öyle i$te.. komih! :))

    YanıtlaSil
  5. ben seviyom bu çerkesleri yaw..! JAdecanım şu ortak blog ortak c box kampanyası fikri süper olur...bunu bi düşünüp bi herkese yayalım..

    mileltler kenetlenemesede bloggerler kenetlensin!

    YanıtlaSil
  6. geruya devrettik jadem... :)) o ayarliycak cbox blogunu :) biz cerkeslerde seni seviyoruz :))

    YanıtlaSil

de bakalim...