İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

22 Eylül 2007

YIL 2000-2003 arasi.. kücük cadi o zamanlar bunlari yazmi$...

günleri kovalayan arslanlara döndüm sanki....
cabuk ya$lanayim derken, dünkü cocuklugumu özlüyorum....


xxx

$u an saat 2:58 mart ayinin herhangi bir günü....
Aylar, yillar, saatler.... benim icin bir $ey ifade etmiyor artik....Yazik....
unutkan degildim eskiden.
Bu kadar umursamaz, hayalperest degildim....$imdi ise sadece zamansiz bir hayalde
ya$iyorum....
Geri kalan insanligin ya$adigi bu aleme zor dayaniyorum bazen....
Iyimi oldu böyle, yoksa kötümü kararsizim............Bir hayri vardir elbet.......


xxx

Denize dü$mü$ tüm yildizlari kucaklamak istiyorum.... "omuz ver karde$im, yildizlari yeniden dizelim"

( eskiden $iir yaziyormu$um - $ok oldum gördügümde.... - $imdi insan nasil olurda bunu unutur diyeceksiniz...yemin ederim bilmiyorum.... ama baya kötü yaziyormu$um :) hani unutma istegi ondan gelmi$ olsa gerek :) )

3 yorum:

  1. kendine haksızlık yapma çok güzelmiş yazdıkların.hatta omuz verdim hadi şu yıldızları yeniden dizelim olmaz mı ?
    Sen yaz yine ara ara güzel oluyor dönüp geriye baktığında güzel bi yazı bile çıkıyor görüyorsun ((:

    YanıtlaSil
  2. Buları okuyunca gidip eski defterlerimi karıştırdım. Bu yazılar geçmişteki senle şimdiki sen arasında çok güzel bir bağ kuruyor...

    "omuz ver kardeşim yıldızları dizelim" den sonra şiir yazmaya devam etmeliydin!!!!:)

    YanıtlaSil
  3. te$ekkürler mevu... verdigin omuz icin :)

    jade: aslinda o dizeler tam olarak benim degil galiba... :) hirsizlik yapmi$imdir kesin... kendime konduramiyorum.. o yüzden tirnak ici yazdim.. ama cok te$ekkürler yinede

    YanıtlaSil

de bakalim...