İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

7 Eylül 2007

Mevu + Geru = kurbagalar kervani temel ta$lari :)

Gerusa´ya sözüm vardi ... resimden ziyade al sana yazi :)

Bu iki insanla tani$tigimdan beri, blogumu beyaza boyadim, gülmekten karnima bazen agrilar girdi...hemen hemen her gece de ya duygulanmaktan yada gülmekten gözlerim ya$ariyor..
Gerci Mevu´yu ayrica kovalamak arti yakalamak gerekiyor...Masal gibi kiz Gerun´un deyimiyle...hep uykusu var :) Ama görü$tügümüz zamanlarda affettiriyor kendini 3 kagatci :)).... Geru´ya gelince... Kaos gibi, kivirmada doktorasini yapmi$ bizi güldürmek icin herkesten cok sacmalamak isteyen nev-i $ahsina münhasir bir afrika dere kurbagasi :)
Siz neymi$siniz kankigiller yaaa... :) - Bitaneymi$siniz -

Cbox (chatbox) denilen $ey ne kadar da i$e yarar bir $eymi$ böyle :) artik benim boxa kaldik.. Gerununkide bozulmu$ .. gecmi$ olsun :)

Aspurce ve Jade-kermit [kermiti öncedende tanirim, ada$imdir benim :)] lakabini benim taktigim -kurbagalar kervanina- katildilar sagolsunlar ... daha da $enlendik hep birlikte :)

Uzun lafin kisasi iyiki tani$tim hepinizle :) Kiskananlar gözleri $a$i ve topallayan birer kirmizi sivrisinek olsunlar :)


Ayde kurbagalar... iyi vraklamalara <-tiklaaaaa ;)

Image Hosted by ImageShack.us

11 yorum:

  1. akşama kadar bloga gıremeyecegımı dusunerek kargalar bıle uyanmadan uyandım ve bloglarınıza baktım.jade bu yazından dolayı cok duygulandım.sen neymıssın be ve bız neymısız be ((: canım benım cok tatlısın ıyı kı varsın ve hep var olacaksın..ben sımdı uzatmadan kapatmam gerekıyor.Geru sana devredıyorum hakkımı sen yaz devamını (: saglıcakla efendım ((: bu arada 6 da kalkıcam dedın geru ama tık yok.kalktın barı bloga gır oyle degıl mı (: hadı hoscakalın(((::

    YanıtlaSil
  2. hahahaha çok güldüm kurbağa kardeşlereee ((((((((((((((((:

    YanıtlaSil
  3. öldüm ya gülmekten yine..

    harikasın cadı ya valla mevu gerisini getir demiş ama ben ne diym ki sana :))

    artık bu yazının ben de çooook özel bi yeri olucak :)

    bitanesin :)

    YanıtlaSil
  4. bu arada 6da şöyle bi uyandım mevu ama geri yattım :)

    YanıtlaSil
  5. sagolun kurbagacanlarim benim :) beni sizler varettiniz :))))

    yirim hepinizi :)))

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle bu chat box harika bişiy... Kurbağagillerden Kermit'le olan akrabalığım nedeniyle daha bi memnun oldum:PP

    YanıtlaSil
  7. sivrisinek oldum insanim =)

    hatchipu

    YanıtlaSil
  8. höyt ... !!! sen bizdensin yafrum... !!!! kurbaga seni ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...