İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Eylül 2007

Kirginim...

kime, neye, nicin, ne diye bilmiyorum... belkide biliyorum kendime itiraf edemiyorum. önemli degil $u an icin....

ali$ veri$ dünyasi bizimki.... ne istiyorsun ki? Dua bile ederken bir$ey istiyoruz. Dua isteklerini dile getirmekten cok ta farkli bir$ey degil galiba.

bir keresinde almanyaya dönerken ucagin penceresinden bakiyordum...kafamda canlandiramiyorum $u an o güzel manzarayi.. sadece silik tozlari kafamda... hani güzel ya... kötü bir resim karesi olsa, kafamda ayrintiya varasiya dek canlanirdi eminim.

niye yaziyorum bunlari..? yildizlar icindi dogru... o gecenin karanliginda nasilda cekici geliyorlar insana... hele gökyüzünde onlara insan kendisini daha yakin hissettiginde cok daha cekici, güzel, i$veli geliyorlar... cocukken onlari toplamak isterdim hep. elimi uzatinca dokunabilecekmi$im gibi gelirdi...

$imdi bakiyorumda... yakinimdakilere bile elimi uzattigimda milimetrik yakinlik dahi olsa gecen sanise kadar uzaklar...

i$in kisasi... neye cürret etmi$im... yakin olana dokunamayacak kadar uzakken, uzaktakine dokunmaya cali$mak hayalperestlikten ba$ka bir$ey degilmi$...

2 yorum:

de bakalim...