İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

7 Eylül 2007

Burnum...

Niagaraya rakip olmaktan vazgecti en sonunda !
kocaman bir OLEY!²Image Hosted by ImageShack.us
.. ama bu seferde soyuluyor... yarab ne günah i$ledim yahu ben? Image Hosted by ImageShack.us
kargalar daha dün beni duyunca korkup kaciyorlardi, ama sesim daha iyi oldugundan beri bana gakliyorlar "ey dostum naber kac zamandir görü$medik, velilerin nasil?" "...tövbe yaa..." diyorum bende...Image Hosted by ImageShack.us
... öksürük cigerlerimin selamini söylüyor bana hâlâ... "az ic $u zIkkImI az ic" diye...

Genel olarak atlattim yani...Image Hosted by ImageShack.us
Aman dikkat edin ... evlerden irak bir durum söz konusu...öylede olsun... saglikli kalin ;)
Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum:

  1. oh şükür yarabbim iyileşti şimdi ve yalnız jade için üç defa oley oley oley ((:

    YanıtlaSil
  2. ateşe hasret kalsın unutursun o'nu..

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun tekrardan :D

    YanıtlaSil
  4. ooo çok geçmiş olsun cadı...

    cadılar da iyileşir :P

    YanıtlaSil
  5. mevu: te$ekkürler :))) oleylerin onurlandirdi :)

    arolium: aciklamasini yapar misin? kim neye niye nicin hasret kalip kimi neyi nicin unutuyo??? :P

    aspu: tekrar sagol ... :)

    Gerusa: gicik bir yorum yapmasan $a$ardim zaten :P sende sagol :)

    YanıtlaSil

de bakalim...