İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

30 Eylül 2007

Hasret

" beni yordun .. sanmaaa... saaanciiim... diner elbet zamanlaaaaaaa... o eeeeski güüünleeerdeeen... o simsiyaah nefessiz günlerdeeeeen .. oooof " direc-t


Denize dönmek istiyorum!
Mavi aynasında suların:
boy verip görünmek istiyorum!
Denize dönmek istiyorum!

Gemiler gider aydın ufuklara
gemiler gider!
Gergin beyaz yelkenleri doldurmaz keder.
Elbet ömrüm gemilerde bir gün olsun nöbete yeter.

Ve madem ki bir gün ölüm mukadder;
Ben sularda batan bir ışık gibi
sularda sönmek istiyorum!
Denize dönmek istiyorum!
Denize dönmek istiyorum!

1927 Nazım Hikmet Ran

7 yorum:

  1. "yüzyıl oldu yüzünü görmeyeli
    gözlerinin içinde durmayalı
    aklının aydınlğına sorular sormayalı
    dokunmayalı sıcaklığına karnının
    yüzyıldır bekler beni bu şehirde
    bir kadın..."

    NAzım'ın Hasret adlı bir şiiri...böle başlığı görünce aklıma geliverdi...
    Öperim

    YanıtlaSil
  2. Bu şarkının bende anısı çoktur.

    YanıtlaSil
  3. Jade: bunu da yazabilirdim bak..öperim bende

    Onur: bende güzel anisi var...

    YanıtlaSil
  4. He he. Özellikle Askerdeyken çok dinlemiştim.

    YanıtlaSil
  5. everestlim :)))) garibanim :))) onurum... ay yaaaaa....

    YanıtlaSil
  6. kıyamam sana dememişsin :)))

    YanıtlaSil
  7. kiyarim kiymanida cikaririm abi :))) yirim nan...

    YanıtlaSil

de bakalim...