İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

2 Eylül 2007

-victorians- tarih tekerrürden ibaret.. 2005 yazisi yine önümde...

(W. E. Henley 1849 - 1903 )
It matters not how strait the gate,
How charged with punishments the scroll,
I am the master of my fate:
I am the captain of my soul.

(W. E. Henley)
Sleep comes at last
--Sleep full of dreams and misgivings --
Broken with brutal and sordid
Voices and sounds that impose on me,
Ere I can wake to it,
The unnatural, intolerable day.

(Arthur O´Shaugnessy 1844-81 )
........And o'erthrew them with prophesying,
To the old of the new world's worth;
For each age is a dream that is dying,
Or one that is coming to birth.

5 yorum:

  1. William Ernest Henley e ait olan şiiri tek geçerim.var mı bu kadar güzel beni anlatan başka bi şiir bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. güzel şiirler jade;)

    mevu hangisi seni anlatıyo birinci mi ikinci mi?

    YanıtlaSil
  3. ölü ozanlar dernegi...kitabi harikaydi.. ingilizcesini de okumu$tum... filmide ayri güzeldi.. :) mevu seni de etkilemi$ olmasina sevindim

    YanıtlaSil

de bakalim...