İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Eylül 2007

Ilham perilerim...

kacmi$ benim... pek bi vazgecmi$ (vazcaymi$ "jadeye sevgiler" ) halimi gördü bu gece bir arkada$...
Sen kimsin? diye sordu bana...en son konu$tugum kizla senin aranda daglar kadar fark var..(konu$ali baya oluyor)
Neye küstün? Kime küstün?
Hani senin o bayildigim uyuzlugun?

Neyim var , bende bilimiyorum...umarim en kisa zamanda bu ahvalden kurtulurum.
Istedigim bir$ey var. Neredeyse üc aydir yapamadigim ve cok özledigim bir$ey.

Cali$mak.

Ekmek, su gibi lazimmi$ insana meger. Ücrette degilim aslinda. Tabi oda bir faktör. Lakin, insan senelerce yapmaya ali$tigi bir$eyden cabuk vazgecemiyormu$, yani ali$kanligini birden atamiyormu$ üstünden.

Emekli oldugunda babam kendini böyle hissetmi$ olsa gerek....

Dogru düzgün yazi bile yazamiyorum artik... 2 sene önceki yazilarimla $imdikiler arasindaki farkta daglar kadar... Ilham perilerimde beni terk etmi$...

Evet evladim, depresif olup ciktim yine... Sepetime ya$anilasi kolay bir hayat koy yavrum.. hatta iki olsun... Yedekte dursun.. yok yere cabuk tüketiyorumda...

5 yorum:

  1. ilham perileri seni unutmamıştır, sana görünmek için uygun anı bekliyorlardır cadıcım :)

    YanıtlaSil
  2. umarim gerucum... vazcaydim seni kesmekten :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Hörmetler efem:)

    Sanırım "author block" gibi birşey yaşıyorsun..En kısa zamanda geçmesi dileğiyle.

    Cadı sen bizim herşeyimizsin!

    YanıtlaSil
  5. jade beni güldürebildin ya ..helal :) sende bizim her$eyimizsin! sagol

    YanıtlaSil

de bakalim...