İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

29 Eylül 2008

Sacma $eyler

Aslinda kafamda geveledigim, $öyle yazsam yanli$ anla$ilir, böyle yazsam ayip, $unu yazsam olmaz diyip , kendime birtürlü yazacak konu birakmadim senelerdir....

Yazmaya deger $eyler var benim hatiralarimda... En azindan bana göre öyle... ferahlarim.. yazayim gitsin...

Su katilmami$ Cerkes olan ama Türk vatandasi birinin Almanya da yeti$mi$ olmasi.... bir ton malzeme toplamasina yardimci oluyor tabi..

Yabanci dü$manligindan bir esinti:

"Pis Yabanci!!" diye bana hakaret etmi$likleri vardir.... Almancayi bunu diyenlerden daha iyi konu$up yazabilen bir zat olarak...gülme de ne yap ?! Ayrica evlerine köpekleriyle ve sokak ayakkabilariyla girenler, pis diyebiliyor...resmen ironi :)

Neo nazilerin kapimin yanindan gecerek "Yabancilar di$ari!" diye gösteri yaptiklari gün evden adimimi di$ari atmami$tim... Ne olur ne olmaz...

Ya da " Yabancilar Almanlarin i$ yerlerini caliyorlar! Gitsinler burdan" diye haykiran bir Alman salagini bilirim... sinifta topu topu 4 tane alman vardi, 22 si yabanciydi :) I$te böyle cesaret gösterileri yapan akil fukaralariyla zoraki zaman geciriyorduk biz...

Hukuk ofisinde cali$irken arti ögrenim görürken yazdigim mektuplari kontrol eden ba$ka geri zekalilari vardi. "Yabancisin ya... kontrol etmeden olmaz...."

Personel müdürünün kendi parmaklariyla yazdigi mektubun gramer ve imla hatalarini i$aretleyip, "ögrencilerinize almanca ögretin" diye bir ögretmenin geri yollamasi, benim ekmegime yag sürmü$tü! :)

Zira kadin her firsatta beni kücük dü$ürmeye yer arardi ve bana üniversitenin zor oldugunu bunu ba$aramayacagimi ofisteki bütün avukatlarin ve cali$anlarin yaninda söyleyip beni konu$malarinin devaminda alenen salak deklare edip, rezil eden bir$eydir (insandir yazamadim bir an... ).

Ondan brüt olarak daha fazla maa$ aldigimi ve onun (12 senelik) mertebesine ula$mamin bir senemi bile almadigini, üstelik bütün bunlari okurken yaptigimi, ayrica okulda da sinifimin ikincisi oludugumu, eski i$ arkada$im vasitasiyla ilettiriverdim kendisine.... COK KÖTÜYÜM BEN BILIYORUM! :)

Ya, aslinda ben melekler kadar saf, iyi niyetli olmak isterdim dogrusu... ama ne yapalim... herkes kendi cehenneminde yanmi$ zamanin da...

1 yorum:

  1. ...Ondan brüt olarak daha fazla maa$ aldigimi ve onun (12 senelik) mertebesine ula$mamin bir senemi bile almadigini, üstelik bütün bunlari okurken yaptigimi, ayrica okulda da sinifimin ikincisi oludugumu, eski i$ arkada$im vasitasiyla ilettiriverdim kendisine.... COK KÖTÜYÜM BEN BILIYORUM! :)...

    haha

    YanıtlaSil

de bakalim...