İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

26 Eylül 2008

Bugün benim dogum günüm...

hem sarho$um hem yastayim....

Biktim bu $arkiyi yazmaktan ama ne yapayim... ya$ günümde daima ilk bu $arki geliyor aklima....

24.... offfff...... Gözlük takiyorum kac zamandir. Belim sakat, sirtim tutulur arada bir. Cok halsiz ve bitkinimdir genelde. Di$ari mümkün mertebe cikmam. Hicbir$eyden memnun olmam ve huysuzun tekiyimdir. Bunlar ya$lilik belirtileri degil de ne?!

Tebrik edenlere cok cok cok te$ekkürler...

Ayrica bu gece Kadir gecesi. Tüm dualarimizin kabul olmasini diliyorum.
Cok mutlu oldum...

7 yorum:

  1. Annem doğum günün kutlu olsun...
    Sen olmasan ben de olmayacaktım biliyorsun...
    Mucka!!!

    YanıtlaSil
  2. oooh dogum gunun kutlu ola, canımmmmmmmmmm

    seni çok çok çok ama çok öpüyor Çöl, selamı var. :P

    YanıtlaSil
  3. doğum günün kutlu olsun.

    biraz geç oldu...

    YanıtlaSil
  4. Sagolsun cöl, bende onu öpüyorum bolca :P

    Magnum opus: cok sagol :) Aza tamah etmeyen cogu bulamaz. gec güc ben cok mutlu oldum yinede ;)

    YanıtlaSil
  5. Annem benimle evlenelim mi??

    YanıtlaSil

de bakalim...