İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

16 Eylül 2008

Gülümseten diyaloglarim

Bu diyaloglarin cogunu $u an Ingiltereye daha yeni varmi$ olan arkada$im + kizkarde$iyle veya onlarla ilgili olarak ya$ami$ligim vardir... Telefonda sohbet ederken aklimiza gelmi$ti...Umarim 5 ay cabuk gecer ve cabuk döner.. onu özleyecegim..


Bu iki arkada$im tantuni yemege cagirmi$lardi, bende erkenden gidip yardim etmi$tim..kizlar cok ugra$mi$lar sagolsunlar...eh bir kac ki$iyi daha davet etmi$ler... donatilmi$ sofranin ba$inda oturuyoruz, her$ey nefis... ama misafirlerin arasinda cikti bir numune...

Emine: Bu $imdi pi$ti mi? (harbiden gayet ciddi)

Ben (sinirli): Yok Emine! Hala yürüyüp, nefes aliyor!



(Telefonda arkada$la cok ho$ sohbet ederken, aniden bagirir..)

Arkada$: Bi git! Seni ben $imdi...Aaaa!

Ben: Noluyor ya?! Kiminle konu$uyorsun?

Arkada$: Salak sinek ba$imda vir vir geziniyor, ona diyorum!

Ben: Cevap veriyor mu bari? Hayatin anlamini da sordun mu?!



(Telefon da arkada$la sohbet ediyoruz, o anlatiyor)

A: .....Neslihan ´da ordaydi.

B: Neslihan mi? O ´da kim?

A: 5 sene her cumartesi gördügün ki$i be Aquila!!!!

B: Heee....Ne kiziyorsun ya?! Fuzuliyse ben napiyim?!



(Arkada$im bana a$k hayatina dair bir$eyler aktarir ve sevincle ekler..)

Arkada$: Cok mutluyum! :)))

Ben: Yakinda gecer, hic merak etme....

3 yorum:

de bakalim...