İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

15 Eylül 2008

Bir kari$ik garibanim..

Kendimi bir garip..bir normal.. bir dagilmi$... bir kari$mi$...bir bikkin...bir bitkin hissediyorum.

Nedenlerini tahmin ediyorum sadece. Belki de dü$ündüklerim degildir diyorum. Belki de harbiden asil nedenler onlardir.

Birak daginik kalsin... Bu cümle den nefret etsem de, birakiyorum... nereye varirsa varsin... Zaman hallediyor her$eyi herzamanki gibi.

Pilim bitmi$ benim, azmim kalmami$, hevesim kursagimda kalmi$... Hep ertelemi$im kendimi, isteklerimi... Belki de her istedigimi elde etmi$im, hicbir$eyim ertelenmemi$ ama ben hep daha fazlasina istek duydugumdan böyle hissediyorumdur.. bilmiyorum.

Tek bildigim hicbir$eyi bilmedigim anasini satayim.

Bir bebek gördügüm de gözlerim doluyor. Ulan diyorum yazik $u minnacik insana. Ba$ina neler gelecek. Kimler üzecek, kimler kiracak kalbini. Hayat ne zorluklar cikaracak kar$ina. Belki de cok mutlu olur...gerci o ihtimal o kadar az ki..... Ke$ke hic dogmasaydim diye arabeskle$ecek mi benim gibi...


Batsin bu dünya... depresyonlarim mi geldi yine nedir? Acaba havadan midir nedir?

Sen aklima mukayet ol Yarabbi.

3 yorum:

  1. Bu bebek de pek ürkütücü be annem. Sabahın 6sında uyutmayacak bu beni cıx cıx cıx...
    Delirdim annem, gömleğim çok sıktı az çözer misin...

    YanıtlaSil
  2. :))))))) sabah sabah beni gülümsettin ya... sagol kuzum...

    cözeyim hadi... sana deligömlegi giydirenler utansin :)

    YanıtlaSil
  3. sen hiç bebek görme, her bebek gördüğünde bunun gibi şeyleri düşünüyorsan...
    boşver bencil takıl sanane onun hayatından bırak nasıl olursa olsun.

    YanıtlaSil

de bakalim...