İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Eylül 2008

CERN- kara delik geliyor mu? herkes ondan korkuyor mu?

Korkuyorum arkada$lar...
Birden bire cok sacma gibi geldi bana... 300 milyar € ´dan fazla para harcanmi$ birde... ne icin?
Sonucta x = 0 degil mi ki?
Aslinda zaten YOK´tan VAR degilmiyiz ki?
Dü$ünürsek, Atom cekirdegiyle elektronlari arasinda kocaman bir bo$luk var. Atomlari ve icindekileri de bölebiliyoruz. Cekirdegin icindekiler de atomun yapi $emasindaymi$ (derginin yalancisiyim), yani orda da bo$luk var.
Abi biz komple BO$LUK ve YOKLUK´tan ibaretiz.
Her nefes ali$imizda hücrelerimiz en kücük zerremize kadar komple degi$iyor.
Yani Aslinda biz hic OLMADIK, $u anda da YOKUZ, ve hicbir zaman OLMAYACAGIZ?
Bir tanidik, bir bilim adaminin $u anda bildigimiz gördügümüz komple her$eyin ve ya$adiklarimizin bir hologram oldugunu matamatiksel bir $ekilde kanitladigini söylemi$ti.... (Yalan yanli$ bilmiyorum) Olasi geliyor bana, ne yalan diyim...?

Cenem dü$tü, biri beni durdursun.....

NOT:

Bugün ilk defa sabah 10:28 ´de bir öndeney yaptilar ve bir proton paketini neredeyse i$ik hizinda (% 99,99), -271,3°C ´de sogutulmu$ olan dairesel tünele `firlattilar`. Bilim adamlari sevincli, cünkü olumlu gecti.

22.09.2008 tarihinde buna benzer ikinci bir deney daha yapacaklar.

21.10.2008 tarihinde "asil" deneyler ba$layacak... hazirlanin! :)

8 yorum:

  1. olamaaaaaaaaaz!!!!

    eşylarımı toplayım bu dünyayı terk ediyorum:P

    YanıtlaSil
  2. hepiniz öleceksiniz.

    ps. sen ne bok yiceksin diye sorma, ben zaten ölüyüm.

    YanıtlaSil
  3. Eninde sonunda ölecegiz, haklisin.

    Ps.´i kayda gectim üstad.

    YanıtlaSil
  4. Annem, damacana damacana proton satalım, parayı kıralım...
    Her eve portatif cern borusu döşiyelim...
    Beni kara deliğin içine göndersene iple...
    Annem, beni tekrar doğursana...
    Seni çok seviyorum!

    YanıtlaSil
  5. Annem... para da mutlu etmiyor bea...

    her eve lazim.. haklisin aslinda :))

    bende seni seviyorum kuzum ;)

    YanıtlaSil
  6. jadem seni almadan gidenin kaşığı kırılsın!
    :)

    YanıtlaSil

de bakalim...