İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

22 Eylül 2008

CERN ´den artik kim korkar beh? :)

"Ben artik sizden k´orkmuyorum" , demi$ bir abhaz zamaninda kizin birine :)

$ahsen ironik bir yazi yazmi$tim.. Yapilanin cok sacma oldugundan korkuyorum, aman Allahim diye... Ama sanirim millet harbi harbi korkuyor...

Yanli$im varsa düzeltsin beni parcacik fizikciler, ilgilenen freakler, benden iyi bilenler...
(Bende daha iyi ögrenmi$ olurum)

Zaten normal ve dogal ortamda sürekli ve dur duraksiz bu tarz carpi$malar oluyor.
Bilim adamlari ise bunu sadece kontrollü bir $ekilde yapiyor ve bu kontrol sayesinde sonuclarini kaydederek, bilgiye dökerek, yani uzun lafin kisasi gözlemleyerek degerlendirebiliyorlar.

Cenevre´de daha kücük boyutta zaten sürekli yapiliyormu$ bu tarz carpi$malar... Hatta Avrupa da bir cok laboratuvarlar da bircok deneylerin yapildigini yazmi$ti bir yorumcu (rwth Aachen´den söz etmi$ti hatta).
Zaten Berkley, California´da da yillardir yapiliyordu (bunu duymustum- unutup birdaha ilgilenmedigim icin sonuclarindan haberdar degildim sadece).
Yani kiyametin bu deneyler yüzünden kopacagi vardiysa, kopardi coktan.

Dünya + Alem batacak diye bundan sonra korkmaya gerek var mi? Cevabi burda -> :)

3 yorum:

  1. Annem beni de protonlarıma ayırsınlar göndersinler ışınlasınlar...

    p.s. sevgilisi olan birine aşık olmak da ne ola ki??

    YanıtlaSil
  2. ben yıllardır diyorum "hepiniz öleceksiniz"

    YanıtlaSil
  3. Nereye göndersinler kuzum? Göndermem! Dizimin dibinde otur...

    p.s. kiyamet kopmu$ ola ki.


    Magnum opus üstad... dogru diyorsun...

    YanıtlaSil

de bakalim...