İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

11 Ekim 2010

Bir garip yolcuyum, hayat yolunda...


Sabah saat 4:31 - bense yabanci bir evde yalnizim ve 5 saat sonra ilk defa Üniye ayak basacagim.. korku yok icimde $u an.. daha cok heyecana benzeyen bir gariplik var. Uyku bi yoklayip kaciverdi hemen. Her zaman yaptigi gibi..

Anilarin canlanacagini sanmiyordum, ama canlaniverdi birden... Ne garip bir döngüdeyiz.. ne hüzünlü bir yol imi$ benimki, ve bir o kadar da ne$eli.. Umut dolu depresyonlarim varmi$ benim..
Hicbir zaman icin nokta A ´dan nokta B´ye direkt gidememi$im... hep virajlar varmi$, bazen daireler cizmi$im.döne döne, yanli$ yollara sapa sapa, cikmazlara inat ilerlemeye cali$mi$im... Tek bir hedef icin... $imdi bir istasyona gelmi$im, ama kar$ilayanim yokmu$ gibi hissediyorum..

Gecmi$te kalan cok salakca $eyler aklimda.. hatirlamak istemedigim $eyler. Duygu karma$asi ya$iyorum.. Siginabilecegim bir liman ariyorum sanki...
O kadar yirtindim, o kadar cabaladim... salakca donup kaldim $imdi de.. Bu degil miydi peki beni mutlu edecek olan $ey?! Hani mutluluk?! Niye sevinemiyorum?! Anla$ilan fazla $imardim ben.. Tek aciklamasi bu..

Garip bir yol benimki.. tipki herkesin yürüdügü garip yollardan biri gibi..

4 yorum:

  1. insanım, biliyorsun, sen isteyince herşeyi başarabilecek kapasitedesin.
    buna bunca sene sonra bile hala içten inanıyorum.
    yeter ki enerjini doğru şeyler için kullan, sen yaparsın.
    sana başarılar dilemiyorum, çünkü biliyorum. başaracaksın.

    YanıtlaSil
  2. Cok te$ekkür ederim Hatice.. bilmukabele..

    YanıtlaSil
  3. Her hedefe vardığında yol bitmiyor, daha da uzuyor, içine kurt düşmesi normal; kendini yine yolun başında buldun (:
    Fani dünya yolun/manzaranın tadını çıkarmaya bak.



    Not:
    bu buraya yazdığım 5. yorum sürekli hata verdi tarayıcı ama bu sefer olacak :D

    YanıtlaSil
  4. Sagol Seyyahim (: Hakikaten dedigin gibi galiba.. Yine ba$a sarmi$im.. sen yazinca birden dank etti :D Birde akilli gecinirim..

    Bu defa oldu bak! Tarayiciya celme taktin! ;)

    YanıtlaSil

de bakalim...