İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

3 Ekim 2010

Heyecan ve ebay ayni yerde durmuyor...

Beni aldi bir heyecan... daha bir hafta var üninin ba$lamasina ama $imdiden stres yaptim. Hayir, korkunun ecele faydasi yok. Ya$adik gördük hepimiz kac kere. Yine de bir "Allahim in$allah gerizekalilik yapmam, in$allah milletin önünde takilip dü$mem, salakca bi laf etmem, yanli$ yöne gitmem... vidi vidi, bidi bidi..." diyerekten kendi kendimi yemekle me$gulüm.. E$$ek kadar 27´lik kizim, ve hala salak korkularla cebelle$iyorum.

Sanki i$im gücüm yok, staj raporunu bitirmi$im de, buna taktim! Daha en az 10 sayfa yazi yazmam lazim... amaaaaaaaaaaaan bi zor geliyor ki sormayin! Yardimsever arkada$lar "bi el atalim istersen" diyorlar sagolsunlar da... malesef i$ime yaramiyor.. gördüklerimi bi ben biliyorum - e hakkinda yazi yazmakta sadece bana kaliyor.
Bazen cok detaya giriyorum gibi geliyor, ama bir yandan detayli yazmazsam kabul edilmez korkusu da var. Kabul etmezse Staj-dairesi (dü$ünün devlet dairesi gibi özel bir departman varmi$ böyle staj i$leri icin), o zor bela bitirdigim 6 haftayi tekrar yaptirirlar vallahi, hem de hic acimadan! :(

Böyle i$te.. kafada bir$eyler kurgulayip korkularla ya$ayip gidiyorum, derken...

......ebay de kar yerine zarar yapan tek enayi de benim! Ilk defa bir$ey satayim dedim yüzüme gözüme bula$tirdim. Anlatayim:
Baya dekolteli bir elbise hediye edilmi$ti bana kuzenim tarafindan (alma giymem!! - lafini bir türlü anlamayan cinsten bir bayan kendisi). Dünyanin da parasini saymi$ti hatun. Her neyse, iki yili a$kin dolabimda duruyor.. beni öldürsen giyemem - Cok acik sacik bir$ey.. Mankenlerin galalarda giyebilecegi bi garip elbise tipi.. herneyse.. dedim bu cürüyor dolapta, satayim en iyisi.. birazda para yaparim, ne var yani?
Yau elbiseyi ebay´e acik arttirmaya koydum.. Acik arttirma da tam ya$ günümde bitiyordu.. Tabii o haftasonu bakmadim bidaha ne olup bitiyor diye. Bi dünya i$im vardi benim...

Anaaaa bi baktim, canim 120 € ´luk hic giyilmemi$ elbise 1,50 € ´ya gitmi$!
Be Allahsiz, postalama ücreti 1,65 €! Posta ücreti elbiseden daha pahali!
Diken üstünde oturdum "Nolursun yollamasin parayi zamaninda, ne olursun yine sati$a koyabileyim $unu" diye. Kadin bana posta ücretiyle birlikte elbisenin parasini tam zamaninda havale etti. Küfür ede ede yolladim tabii mecburen. Utansin diye de acayip güzel paketledim! Rezil insan! Söyledim bi de hatuna "Ilk defa denedim ebayde sati$ yapmayi ehe ehe falan fi$man" diye.. hic orali olmadi manyak kari! (Ben kadina niye kiziyorsam?! Asil salak benim!) Neyse...Postahane de adam bana 2,20 € ´ye yollanir bu anca demez mi! Iyice cinnet gecirdim! Adam da bana bön bön bakti.. Anlayacaginiz 0,95 € karim oldu... Aman ne mutlu oldum sormayin! Bir kahve bile alamam o parayla... hediye ettim resmen! Varsa aranizda elbise falan isteyen direkt gelsin.. ebayle falan ugra$tirmayin beni..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...