İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

6 Ekim 2010

Ben $ansima haksizlik etmi$im..


laptop denilen zimbirti (HP Pavilion dv7-1169 eg) fazla isindiginda kendi kendini kapatabilme özelligine sahip. sagolsun kendisi..ama bir kac zamandir en lazim oldugu anlarda "kepenkleri indirdik haji- error!" demesi beni sinir küpü yapiyor!

bekle sogusun ondan sonra. ohoooo ölme e$$egim ölme!
tekrar ac bekle yarim saat daha , "bi kendime geleyim, dur!" diye iki saat yüklesin her halti..
zaten $arj aleti de bozuktu.. kablosu isiniyordu.. dedim bu böyle olmaz bi el atayim $u telefona...

aradim ben HP´yi.. hayatimin a$kiyla konu$acagimdan haberim yoktu ararken tabii...
sagolsun $eker gibi bir cocuk yardimci oldu pc konusunda.. $uydu buydu falan fi$man derken adamin sesine ve bilgisine a$ik oluverdim..

ona komple bütün elektronik e$yalarimizi emanet edesim geldi vallahi. neyse.. yani bi yarim saatte her türlü $eyi halletti genc delikanli.. aslinda yardimci olmak zorunda olmadigi önemli update´leri birlikte yükledik pc´ye.. (BIOS vs.. ki yalniz yapacak olsam hayatta beceremezdim - cünkü hep "he he yaparim!" diyip salliyorum bu tarz $eyleri..)
bir de bana yeni bir $arj aleti yollattiracakmi$ efendi cocuk... sanki bi buket gül yollayacagini söylemi$ kadar sevindim harbiden :) o ziptirik $arj aleti cünkü baya pahali bir meret (100 € civari)..
benim ziptirik laptop´um özel bir model oldugundan (bkz.: alet piyasada yok, fotosu bile yok -bu benzerinin fotosu), illa Ingiltereden özel getirtilmeliymi$ bilgisini verdi delikanli.. bilseydim hayatta almazdim..
herhangi benzeri bir adaptör, bir alet olmuyor anasini satayim.. Apple ´cilara kizardim.. HP´nin de a$agi kalir yani yokmu$.. ama bir yandan "bana özel $arj aleti getirtiyoooo ahah!" diye de sevindim icten ice :D sanki görevi degil anasini satayim..

herneyse.. ben a$kimi anlatiyordum.. evet.. hemen tak tak tak halletti her$eyi ismini unuttugum delikanli.. hatta akünün durumunu sordu.. eger bi 50 dakika cali$iyor desem onu da en gicirindan yollatacakti, biliyorum.. ama ben salaklik edip 1 saat gidiyor dedim.. o da napsin, telefonlar dinleniyor diye hediye edemedi.. "tam sinirda..idare eder $imdilik" falan demek zorunda kaldi.. ama biliyorum ici gitti garibimin.. hissettim ben.. illa hediye etmek istiyordu aküyüde.. neyse... olsun yine de affettim ben onu :)

daha gecen yazim da ne kadar $anssiz oldugumdan hayiflaniyordum.. $eytan tügüm yok diyordum..
$ansim varmi$ cidden.. $ansima haksizlik etmi$im.. ama hala $eytan tügüm yok.. yaziya biraz eglence katmak icin varmi$ gibi yazdim :D
halbuki telefondaki beyefendi kesinlikle flörtözlerden degildi, ve sanirim bana acidi adamcagiz - bakti HP tarafindan 2 kez kaziklanmi$im.. i$lerimi hic halletmemi$ler.. "bari ben halledeyim" mi dedi.. ne dediyse artik... Allah ondan razi olsun..

ismini bilmesem de soyadi aklimda.. olaki HP "teknik servisimizden memnun musunuz?" denen ahiret suallerine ba$layacak olursa - ki yapar arada sirada, bu herifin adini "süper bir eleman kendisi" diye vericem.. :)
Aquila´dan bu sefer sevindirik teknoloji haberleri aldiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...