İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

20 Şubat 2009

ben bir palmiye gölgesi buldum...cebimde fi$lerim...

yazamadigim haftalar icerisinde neler mi yaptim...?

Ankaradan bir arkada$imiz geldi ve haftasonlari bende kaldi, hafta ici arkada$larimda ikamet etti. tabiki onu elbirligiyle gezdirmeye cali$tik.

Tur yaptik Roermond, Maastricht, Aachen, Köln, Düsseldorf gibi $ehirlere. Hava felaketti. Kiz gitti güne$ acti burda... $anssizmi$...

Bowling oynadik, billard oynadik eh birde ak$amlari cerkes dügünleri düzenledik...

Gelsin metezler, gitsin tantuniler, künefeler...

Arkada$larim ve ben, yani biz "üc salak$örler" olarak onu gercekten memnun etmeye cabaladik.

Kizi gayette memnun gönderdik gibi geldi bana... In$allah yanilmami$imdir.
Eh onun sayesinde biz de gezmi$, eglenmi$ olduk :)

Yine gelmesini diliyoruz... öpüyoruz Cidemimi burdan...

3 yorum:

  1. kız gitti güneş açtıya...

    benim misafirim geldi ve bir hafta kaldı o bir hafta boyunca evdeki bütün teknolojik aletlerimiz yandı gitti kül oldu. ampülden sızan ışık mum ışığı altında yok oluyordu. elektrik yoktu ve eve hangi elektrikçiyi getirdiksek hiç bir şey yapamadılar. tedaş uğramadı bile. o misafir evden ayağını çektiği gün elektrik kendiliğinden düzeldi. ama o bir haftalık zaman dilkiminde neler çektiğimizi bir biz biliriz...

    YanıtlaSil
  2. Senden $ansliymi$im her zamanki gibi :)

    Neyse...Birdahaki ziyarete cekmeye devam edersiniz :P

    YanıtlaSil
  3. bir daha ki ziyareti olursa bu sefer çekebileceğim bir elektrik ızdırabı yok.
    eğer o ızdırap varsa ben yokum :)

    YanıtlaSil

de bakalim...