İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Şubat 2009

Allah´in bir hikmeti...

Cuma gününden beri hastayim... nezle oldum.. Gerci kafadan zaten hastaydim, bedene nüksetmesi pek $a$irtmamasi lazimdi beni.

Doktor bir kac gün daha rapor vermek istemesine ragmen, bu teklifi reddettigim icin enayinin tekiyim. Dün den beri cali$iyorum yine ve okula gidiyorum....

Ama halimi ne siz sorun ne ben söyliyim. Bugün gercekten cok felaket bir gün. A$iri yogun... Nasil cali$tim, nasil onca i$i yaptim gercekten hic bir fikrim yok.
Ba$ agrilari beni acayip yoruyor. $u an da ba$im catlamak üzere... Okula gidecegim birazdan... Ve ben ölmek istiyorum.

Allah´in bir hikmeti diyip güne devam edecegim... Sizler (okuyan varsa $ayet) saglikli kalin...

2 yorum:

de bakalim...