İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

12 Şubat 2009

Twilight...




















efenim... artik "teene" olarak tabir edemeyecegimiz bir arkada$im bana bu filmi izlettirdi.... cok begendigini ifade edince, filmi de elime verince, ben de izleyiverdim... sirada kitaplari varmi$

-okumazsam beni kesermi$ -

Ilk ba$ta "aman yarabbi yine bu sacma vampir/korku/ergenlik cagindaki genclerin delirdigi kötü filmlerden" diye dü$ündüm.

Yanilmadim! :) Hemde biraz yanildim :)
Ama i$in ilginc tarafi diyaloglarin bazi bölümleri gercekten güldürdü beni (Ve bu zordur..ne gora ne de recep ivedike güldüm..hatta hic bir komedide gülmedim ben! garip olabilirim...)
Ve ne hikmetse vampir olacak olan herifin dogal halini hic begenmedigim halde, filmdeki görüntüsü -kötü buldugum makyaja ragmen- cok ho$ geldi bana. Yemegine a$ik olmasi da filmin ana temasi ve traji-komik yaniydi i$te :)

Ne hikmetse, oyunculuklari gercekten cok iyi olmadigi halde, filme "kötü, pis, bög!" diyemiyorum... hani vampirlerin gündüz vakti de dola$abildikleri ve "normal" bir aile ortamlarinin olabilecegi kurgusu gercekten cok ho$uma gitti. Filmde gördügünüz kötülerin bazen "normal" hareketler sergilemesi $a$irtici oluyor.

Esas kizimizin ne cok süper zeka, ne de cok aptal olmasi... kendi tabiriyle -"kendi halinde aciyla kivranan" -tiplerden olmasi, sakarliklar yapmasi, ailesiyle problemsiz olmasi, filmin kanimca en güzel yanlarindan biriydi. Sizleri bilmem ama, herhangi bir $ekilde dejenere olmu$ (her konuda-cirkinlik, aptallik, $i$manlik, ailesel yapi, sosyal durum vs...)ve belki kurtarilmi$, ya da o a$ama da olan tipleri filmlerde görmekten bunaldim. Genelde filmlerde karakterlerin bir evrim gecirmesi git gide bende esnemeye yol acmaya ba$ladi.... Tabii filme de bagli bu...

A$k filmlerini veya komedileri gercekten pek sevmiyorum. Daha cok gataca, the butterfly effect 1, a beautiful mind, seven, smokin aces ve jackie chan- filmleri, ve cekik gözlü insanda$larimizin gercekten cok güzel gerceklestirdikleri "martial arts" tarzdaki filmler cok ho$uma gidiyor.

Twilight kendinizi unutabileceginiz, ya da tam tersi -benim gibi genclik anilarinizi tazeleyebileceginiz-, hic kafa yormayan, rükü$, kötü yapilmi$, fakat tatli bir film....

Ayrica müzik adina filmde gecen bazi parcalar gercekten cok güzel...
Erkeklere tavsiye edemem...dikkat... uykunuz gelebilir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...