İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Şubat 2009

Sevgili günlük...

Bir haftasonlarim var zaten... bir de geceyarilarim... Onu da payla$tiramiyorum...
Beni parcaliyorlar resmen ya....

Birileri bana acisin yüzü suyu hörmetine be.... Gerci vazgectim.
Ben aciyorum yeterince..

Gece gel... yemek ye... bir saat sohbet et... yat... kalk.. i$.. okul... gel... yemek ye.. sohbet... uyu...

Harbiden zaman tekerrürden ibaretmi$. Yalan diyene kamyon girsin!

Nisanin ücünden itibaren 2 hafta eziyetten muafim.... Önceleri baya sevincliydim, ama artik beni irgalamiyor. 2 Hafta sonra ayni terane... tatilleri saymazsak 6 ay kaldi sayilir... Dayanmak lazim...
Yüzdük kuyruguna geldik, tüküreyim ben böyle felege, edeyim icine okulunda, i$inde.... bilmem neyindeeee....... demek olmaz. Oluyor... diyorum... ama uygulamada ba$arisizim....Zaten dinleyen de yok!

Ne halt etmeye disiplinliyim ki?!!! Niye ben de digerleri gibi kar$i gelemiyorum her$eye ve herkese???!!!

YAPMIYORUM ULAN! - demek cok mu zor ?! (Zor demekki beceremiyorsun... niye soruyorsun ki manyak!!!)

Oooof... hafta ici beni sabah 08:00 ve (24 saat arayla) sabah 08:00 arasi arayip bana ula$amayanlara, mesaj atip cevap alamayanlara duyurulur: MAIL ATIN KARDE$IM!

Her cuma ya da cumartesi bulu$malar... yok o eglence senin... yok gel oturalim gece yarilarina dek konu$alim ayaklari... ben sadece uyusam??? Hani anlayi$, empati yetenegi beklemiyorum artik kimseden.

Hafta sonunda sinif arkada$larima ek ders vermek kadar enayice bir $ey yoktur herhalde.... Birakiyorum YAPMIYCAM! Sanki kiymet biliyorlar...
Ne halt etmeye hayatimin 4-5 saatini deger bilmeyenlere yemek hazirlayip ders cali$tirmakla harciyorum ki?!!! Bir de sigaralarimi bitirip gidiyorlar ya... Agliycam... az kaldi...biraz daha acitasyon yapayim olacak...

Uyumak istiyorum...

Dinlenmek istiyorum...

Jiletliycem kendimi be günlük... Gebereyim gideyim... Ve vasiyetimdir: Bütün bu bunalimlarimin icinde bana dirdir edenler var ya... i$te onlar ***lerine kina yaksin!!!!!

(to whom it may concern: Kimsenin anlatacagi masal benim ya$adigimdan daha sacma ve uyku getirici olamaz...Bo$una parmaklari yormayalim...)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...