İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Mart 2009

ben bir cinar gölgesi bulacagim...cebimde kayip mazim...

Ich habe irgendwie das Gefühl, dass ich einsam und alleine sterben werde...

In einer schönen kleinen Wohnung, kleinen Villa... oder in einem schönen kleinen Häuschen mit Garten... Ganz allein, verlassen.... Gut gekleidet werde ich einfach dasitzen... schon seit 2 Monaten tot... nur noch nicht gefunden...

Insanlar duygusal yogunluk ya$ayip aglamasi gerekirken ve aglamak isterlerken, kendilerini göz ya$i akitmaktan alikoyarlarsa, burunlari akarmi$...

Bu aralar sürekli burnumu silmekle me$gulüm...

5 yorum:

  1. Lassen Sie sich nicht dumm. Wenn Sie so reich sind, haben Sie mindestens einen Gärtner. so kann er Ihnen Hinweis. :)

    YanıtlaSil
  2. :)))) o da dogru ya... bahcivani nasil unuttum ben :)

    YanıtlaSil
  3. sana koli kolie selpak (markacıyız :) ) göndereyim

    YanıtlaSil
  4. blog headerındaki renkli duman olayına hasta oldum :)

    YanıtlaSil
  5. magnum opus: eyvallah :) sen olmasan t-shirt´üme silinecektim :P cok sagol

    csm: tesekkür ederim, tesadüfen kirk yilda bir aklim calisti i$te:) sagol...

    YanıtlaSil

de bakalim...