İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

12 Şubat 2009

Benjamin button´in tuhaf hikayesi...




























efenim... "teene" olmayan arkada$im bu filmi de getirmi$ti sagolsun.

Film ilgincti, ama iyiydi diyemiyorum nedense... Birdaha "zorlanmadikca izlemem" filmlerindendi benim adima.

Filmin temasi sira di$i ve güzel, yalniz uygulama ho$uma gitmedi... Cogu bölümlerin cok uzun soluklu olmasi beni bunaltmaya yetti acikcasi. Bazi yerlerini cok fazla "duygusal anlamda" abartili buldum.
Oyunculugunu begendigim bir tek Cate Blanchett ve huzur evinde ya$ayan, ikide bir "bana 7 kez $im$ek vurdugunu biliyor muydun? Bir keresinde ...." diye söylenen dede oldu :)))

Cok ta mühim bir film degil benim acimdan. Bak, rafa kaldir, at. Bunca grammy icin niye aday gösterildi hic anlami$ degilim...

Gerci... Titanic furyasinin ardindan 3-5 sene gecmi$ti..ve ben tesadüfen televizyonda izlemi$tim.. O filme tam 11 oscar verildigini biliyordum...
Filmi izlerken $a$kin bir $ekilde sadece $u gecmi$ti kafamdan.... "Bu filmi izlemek icin 1 kuru$ bile vermem...buna 11 oscar dagittilar heh?! Vay Salaklar!"

Sanirim bizim genclesen bebek dedemiz de 8-9 tane toplar... ne de olsa titanic kadar sacma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...