İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

18 Aralık 2010

Insanlari anlamak güc...nedir cektigim ey yarab?!

hazir bu kadar bayan- erkek muhabbetine girmi$ken dikkatimi ceken bir fenomene de yer vermek istiyorum...

erkeklerin, daha dogrusu "cogunun" gercekten birer hayvan olduguna kanaat getirmekteyim.. henüz tren tamamen kacmi$ degil yani beyler, fikrimi degi$tirebilme $ansiniz var..

anlamadigim nokta $u:
sevgilileri olan kizlara (tanidigim birkacina yani) bakiyorum, inceliyorum.. hani nedir bu i$in sirri diye... buldugum iki ortak nokta var:

1. cok a$iri feragat ediyorlar ve sabir gösteriyorlar... yeni benim tahammül sinirimi a$an bir kademe de ediyorlar (Bkz.: Gurur paspas olmu$, kendine saygi yerleri yaliyor vs..).

2. kokuyorlar! Evet! hepsi olmasa da cogu gercekten ciddi ciddi hep igrenc kokuyor... bildigin ter kokuyor, ne bileyim 3 gün yikanmami$ gibi (kimilerinin de yikanmadigini biliyorum!)..

abi ben kizin yaninda oturmaya dahi dayanamiyorum, herif kizla sarma$ dola$ oluyor...öggggggg!!!!! Manyak bu adamlar yav!

burunlarinda mi bir sorun var, yoksa artik burunlarinin diregi coktan kirildigi icin ali$kinlar mi artik anlamadim...ya da yukaridaki ilk cümlemi tekrarliyim, hayvansal icgüdüsel bir olay midir bu müdür?!
insan teke gibi kokan birine nasil öyle sarilabilir, dedigine önem verebilir yaaaaaaaaa........ kari kendini yikamaktan aciz, lafina mi güvenilir?!

hani olur, insanlik halidir, banyo edemez arada sirada falan, anla$ilir bir durum..normaldir... ama sürekli böyle kokan bir hatunla ben, $ahsen erkek olsam, yapamazdim...

ben cok mu güzel kokuyorum? hic sanmiyorum... üstüm ba$im sigara kokar benim... fakat dikkat ettim, sigara kokan temiz, tertipli bir bayanla ter kokan, 3 gün yikanmayan + sigara kokan bir bayan arasinda önemli bir "kokuya kar$i tahammül farki" var!

sakin yanli$ anla$ilmasin, bunun hödük erkek versiyonlari da bulunuyor! bayanlar icin ne yazdimsa erkekler icin de gecerli!
be adam sacin "cogunlukla" kisa zaten, gir bi 5 dakika du$ al! kiyafetlerini genelde annen yikiyor zaten be abi, temizinden giy! adami hasta etme!

yani akilli olun, kendinize acimiyorsaniz cevrenize aciyin ve güzel kokan sevgililer bulun sayin dostlarim!

Te$ekkürler!

8 yorum:

  1. :F:F "bazı insan ırkı" diye ayırsak yeridir onları.. midesiz, çıtasız! ve de leylimleey tırıvırısı olan bedeeviler.. kızıda erkeğide bir.. tencere yuvarlanırda yuvarlanır taaki kapağına dek..

    ben işin sırrını vereyim sana; şimdi bu kız milletinin % bilmem kaçı çıtasız yaratıklardır tıpkı erkekler gibi.. çıtasız derken hiç bi özellik gözetmezler karşı cinste.. kızlar tabiri caizse "ona ilk yama olan erkeğe takılır kalır".. taaki yeni bi keklik kafesine yaklaşana denk.. kendisi hiç bi adım atmaz bu kız milletinin.. tabiri caizse "ilk adımı beklerken yürümeyi unutur" (nokta)

    erkek milleti için ise durum daha vahimdir.. abazan bi nesilden sürüklenen bu bedevilerin büyükçoğunluğu için "kalbi atsı yeter!"..

    iş bu arızalı bilgiler yalnızca kolunda çanta taşır gibi yaren taşıyanlar içindir :p

    çavbella :)

    YanıtlaSil
  2. yav... hani harbiden gelir gider aylik, günlük ili$kiler olsa anlarim be sius... kimisi 6 YIL! "dile kolay" birlikte! hatta evlilik planlari yapanlar var!
    sanmiyorum ki sadece yama olsun, ya da "kalbi atsa yeter" muhabbetiyle sinirlansin...

    Cogu icin öyledir ama tabii haklisin... da benim bahsettiklerime ne demeli? Anladik a$k kör eder de... koku duyusunu da yok ediyormu$ haji... ben bunu cikarabildim sadece :D

    YanıtlaSil
  3. :D mide kaldırma meselesi işte.. midesine çoktan otopsi yaptırmış onlar :P

    YanıtlaSil
  4. ben mide konusunda bir sey diyemiyorum, tavsiyem anlamaya calismamak sonucta zevk meselesi.

    para-iliski meselesi de ayni bir yerde. gunumuz sartlarinda samanlik gonullerin bir olmasiyla seyran olmadigi icin buyuk asklar bir refah seviyesi yakalanmamissa masaldan oteye gecmeyecektir. o yuzden para var huzur var. acidir ama odun gibi bir gercektir.

    buradan yola cikarak, guvenceler goz onune alinarak kurulmus iliskileri yargilamamak lazim, sonucta her birliktelik bir secimdir, ve her secimde de bir seylerden vazgecilmistir. bu da kisiseldir. kimisi yaninda canta ister, kimi insan. kimisi yuzunun guzelligine bakar, kimisi icinin guzelligine, kimisi de cuzdanin cazibesine kapilir. bu konuda her koyun kendi bacaginin gececegi kancayi secmekte serbesttir.

    uyumsuz bir ciftin sefahat icinde gecirdigi hayatin tasidi mantik, mukemmel uyumlu bir ciftin sefalet hayati kadar mantik tasir. dogada her konuda oldugu gibi olay dengeyi yakalayabilmek.


    o yuzden bosver be esra! bu muhabbette gemisini kurtaran kaptan ;)

    YanıtlaSil
  5. sen ne içiyorsan ondan bende istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. @Cancagizim: vallahi dogru diyorsun.. gemisini kurtaran kaptan :)

    @Volkanik mopus: i$te bu henüz icmemi$ halim.. bir de ictigimi dü$ün....ya da dü$ünme daha iyi :D

    YanıtlaSil

de bakalim...