İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

10 Aralık 2010

Allah seni nasil biliyorsa öyle yapsin Keanu! Vakti artarsa birdaha aynisindan yapsin!

pembe temiz pak hayallerimin adami, beyaz atli, yaki$ikli, karizmatik, cekik gözlü, kirmizi hapi yutan cesur realist prensimdin len sen benim!

ben dururken sen git Charlize Theron´a vurul! hani arkada$tiniz? hani yoktu bir$ey aranizda?! yaziklar olsun be! harbi yaziklar olsun....
i$in en berbat yani, o hatun da begendigim ve ta$ gibi buldugum "ma$allah" diyerek sevdigim biriydi...

kiz arkada$imla sevgilim beni aldatmi$ gibi hissettim ilk okudugum an Allah inandirsin... yav bu kadar olur beee....

hayallerimde bile aldatiliyorum... ben böyle felege turp skayim... : (

gidip bi demli cay iceyim en iyisi....... bu kadar mutsuzlukta anca "olursa olur, olmazsa cay demlerim" lafini uygularim ben : (

Allah mutlu mesut bahtiyar etsin... ne diyim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...