İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

14 Aralık 2010

Ilginc yav... birilerinin beni/ blogu google amcaya sormasi beni $a$irtti dogrusu

Aratilan kelimelere bakin hele bi : D

jade nin hayatı ; Sag tarafta ar$iv taslagimiz var efenim... ilk kaydimdan ba$layarak okuyabilirsiniz... hic tavsiye etmem ama, zira beyin travmasi gecirmeniz cok muhtemel. Ben ya$arken neler cektim, okumasi 10 kat daha bunalticidir eminim :D yok illa merak ediyorsaniz özetleyip CV $eklinde bloga eklerim, ayipsiniz.... siz haber verin yeter ki :P

essirr.blogspot ; Aferin :) örnek bir arayici.... tebrikler.. gerci direkt adres cubuguna yazsanda cikardi :D

"jadecanim" ; Ilginc... akrabam mi acaba? yoksa Gerilla Fato$la mi kari$tirildim? :D


10 temmuz 2010 jade fotograflari ; Uh! Bu daha da ilginc... Nur cemalim pek taktire $ayan degil... beni gören 40 günlük yola kaciyor.. o kadar meraklanacak bi$ey yok :D


afrika dere kurbagasi ; Yuh... google amca sana yaziklar olsun... iyi ki bir yazi yazdik öyle... afrika dere kurbagasini arayan beni mi buluyo $imdi yaaa...?! :(


aquila vadis ; Vay vay vay..... sanal soyadimi bile bilen var... Breh breh breh...... :D

5 yorum:

  1. :D:D bu jade sana fena takmış durumda baştan söyliyim :p

    afrika dere kurbağası mı hönk :&

    sana gene iyileri denk gelmiş.. bende;
    "maksum kirmzi gul dile" var bitane pek hayra alamet değil!.. en ufak bitane mahsum kırmızı gül yazmıyo blogta ama yanlış yazmışlar anlaşılan ama benim oraya denk gelmiş :p

    "dama attım bir depik ark s" ben daha çözemedim.. acaba ne maksatla girmiş gugula :P

    ve son olarak; "sucuk ekmek stuttgart"!

    "hadi leen" de cabası :p

    YanıtlaSil
  2. niahahaahaha :D seninkiler harbiden benimkileri cokca a$mi$ :D Allah akil fikir versin arattiranlara.. hele maksun´a ve sucuk ekmege cok ama cok güldüm :D

    arada bir payla$alim böyle nasil aratildigimizi :D gülelim eglenelim ;)

    YanıtlaSil
  3. ben de merak ettim bu yazıyı okuyunca baktım bende en son bunu aratmışlar: 秧
    ne anlama geldiğini bilmiyorum ama uzak doğuda patlama yapmayı düşünüyorum! :D

    YanıtlaSil
  4. :) tabiki..

    bak bu son track!.. yaklaşık 1 saat önce yoktu.. ama artık var!.. "daha sapık va gıdıklama oyunları".. bu ne len!.. blogumun adı çıkacak yakında :F

    YanıtlaSil
  5. @ Seyyah :)))) daha dur sen... kiril alfabesi, hint alfabesi bilimum degi$ik yazi tipleriyle aratacaklar yakinda.. sen komple patlama yapacaksin :D

    @ S´ius :))) sen neler yaziyorsun blogunda yav :D hic böyle kelimeler görmedim okudugum yazilarda.. okumadiklarimda neler var acep ?! :P

    YanıtlaSil

de bakalim...