İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

9 Aralık 2010

Hayatimda bir sen eksiksin Keanu Reeves....


yavrum ne yaki$ikliydin sen 1994´de... hala yaki$iklisin, yanli$ anlama sakin....
fakat hic unutmam 1999´da soguk bir ak$am üstü Speed adli filmi izlerken tani$mi$tim seninle... ilk baki$ta a$ka inanirmi$sin... öyle demi$sin bir röportajinda hani... vallahi ister inan ister inanma... göründügün ilk karede vurulmu$tum sana.. ondan olsa gerek o eski haline daha bir bagli olmam....
yillar sonra 2010 senesi, soguk karli bir gece de tesadüf eseri tekrar Speed´i izledim ve yine inanmamakta serbestsin ama, ciddi ciddi tekrar carpildim ben sana yaa.... hani "tipe bak, cay demle" derler ya, benim zevkime göre saatlerce cay icerek izlenilecek bir tipsin, ma$allah...
ben burada, sen orada.. ben müslüman, sense budhizmle ilgilenen ama inanci belli olmayan yaki$ikli bir aktris...dert degil be yavrusu, seni de imana getirirdik Allah´in izniyle. hic engel kalmazdi aramizda.. aaaah ah...
tesadüfi bir carpi$mayla tani$sak $öyle seninle.. madem ilk görü$te a$ka inaniyorsun, sen iste yeterki hemen a$ik olursun bana be kuzum :D bak ben yillar önce hallettim bile o i$i.. :) hem süper ve ötesi $ahsiyetim seni korkutmasin sakin, sonucta hepimiz birer insaniz canim...
neyse.. espri bir yana.. aslinda sana kizmam lazim... kiyamasamda kizar gibi yapmaliyim en azindan, cünkü sirf senin yüzünden kimseyi sevemiyorum ben yav.. harbi bak.. gönlümdeki aslan sen olunca, karakterini huyunu suyunu keyfime göre uydurunca (seni tanimiyorum cünkü, mecbur uydurmam gerekti), senin eline su dökecek birini göremiyorum i$te.... ondandir bu yalniz kartal ucu$larim hey gidi hey...
kafamdaki perfect Keanu nerededir acaba? kiminle ya da kimlerledir? nelerle ugra$iyor, neler yapiyordur? onun da ayaklari ü$üyor mudur benimkiler gibi $u an? ben burada ne zirvaliyorum Allah a$kina yav? niye matematigi birakip sacmalamaya ba$ladim ki?
anladim... artik harbiden timarhane yolu gözüküyor bana... hey Allah´im sen bana kaybettigim aklimi geri ver.. biraz da IQ ´mu yükseltirsen cok ama cok sevinirim... vaktin artarsa, bir de $u "Keanu" yu...... $ey :) neyse..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

de bakalim...