İşaretler varılacak hedefleri olan içindir.... ayrica Bill James der ki: "Expect problems and eat them for breakfast!" :D

5 Ekim 2008

Sen romantik misin?

Gecenlerde biri bir sohbet ortaminda sormu$tu...
eger romantizm "seni seviyorum" cümlesini "bende sana bayilmiyordum" diye yanitlamaksa... evet ben romantigim dedim... :)
Bir kahkaha kopuverdi... Ne yalan diyim.. bende ise anilar canlandi bir an icin.. Hey gidi günler hey... :)))


Cok iyi anla$tigin insanlarin hepsinin senden uzak olmasi depresyona sokuyor insani beah... Hele ki bu havalar insani mahfediyor... Yagmur, camur, ayaz... Dü$en sari kirmizi yapraklar...
Dostlarimi özledim...


Bana terapi olsun diye Betülüme atki örmeye ba$ladim...
Sonsuzluktan sonsuzluga kadar öreyim gitsin....




















Sogan hayati bu ya$adigimiz...Soyuldukca aglayasi gelir insanin hepsi o...

2 yorum:

de bakalim...